  • 1. Data: 2009-06-09 21:16:48
    Temat: Używany aparat kompaktowy? a może Canon A540?
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Chciałbym kupić dla rodziców aparat kompaktowy. Wymagania niewielkie -
    zdjęcia mają być ładne, zoom optyczny 3-4x, 5MPix wystarczy w
    zupełności. DObrze gdyby nagrywał filmy 640x480 przy min. 25 klatkach.
    Myślałem o używanym Canonie A540 (od 200zł na Allegro) - np. tu:
    http://allegro.pl/item654908291_canon_a540_6_0mpix_p
    l_menu_lcd_2_5_super_foto.html

    Sam miałem Canona A60, teraz S2 i jestem bardzo zadowolony. Może jednak
    lepiej pomyśleć o innej marce? a może mimo wszystko lepiej jakiś nowy?
    Ograniczenia cenowe - używany 200zł, nowy 400zł (ale wolałbym taniej).

  • 2. Data: 2009-06-10 04:48:43
    Temat: Re: Używany aparat kompaktowy? a może Canon A540?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Chciałbym kupić dla rodziców aparat kompaktowy. Wymagania niewielkie -

    za 400 zł kupisz jakiś nowy. nie kupuj używki bo nigdy nie wiadomo w jakim
    jest stanie i zjakim "przebiegiem". ja np mam nikona z wypalającą się
    matrycą i autofokus już nie działa poprawnie - często nie łapie ostrości.
    koszt wymiany wyższy niż wartość aparatu
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2009-06-10 09:19:43
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    glang pisze:

> [...]
    > się matrycą i autofokus już nie działa poprawnie - często nie łapie
    > ostrości. koszt wymiany wyższy niż wartość aparatu

    Co jest obecnie godnego uwagi?

  • 4. Data: 2009-06-10 12:51:36
    Od: " macsmial" <m...@N...gazeta.pl>

    Ja nie tak dawno też szukałem małego aparatu ale dla żony "do torebki", wybór
    padł na Panasonica LS 80. Stabilizacja, programy tematyczne,kilka ustawień..w
    sam raz.

  • 5. Data: 2009-06-10 14:38:47
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Przemolo pisze:

    > nowy 400zł (ale wolałbym taniej).

    W tej cenie np. Panasonic LX8

    JW

  • 6. Data: 2009-06-10 20:57:34
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    glang pisze:

> [...]
    > się matrycą i autofokus już nie działa poprawnie - często nie łapie
    > ostrości. koszt wymiany wyższy niż wartość aparatu

    No a takie jak z linka z pierwszego posta? mają 1-mies gwarancję -
    zawsze coś.

  • 7. Data: 2009-06-11 16:56:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Miałem w rękach panasonic'a LS60 i canona A590is i canon według mnie jest
    dużo lepszy, a ostatnio koleżanka kupiła go w Neonecie za 399zł, a więc
    zmieściłbyś się w przedziale cenowym. :-)
    Panasonic ma dziwne (zimne) barwy, canon ma cieplejsze odwzorowanie kolorów.

  • 8. Data: 2009-06-11 20:52:23
    Od: tumek-srumek <t...@i...com>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 23:16:48 +0200, Przemolo napisał(a):

> [...]
    > lepiej pomyśleć o innej marce? a może mimo wszystko lepiej jakiś nowy?
    > Ograniczenia cenowe - używany 200zł, nowy 400zł (ale wolałbym taniej).

    ja polecam tobie 590
    o 540 zapomnij ,niby obudowa ta sama ale polowe zdjec bedziesz mial
    poruszonych. poza tym kupujesz aparat prawdopodobnie z jumy ,zero papierow
    ,zero dodatkow a ze z zza granicy - to tez moge napisac,wypalony piksel w
    kazdym ? nie bierz tego to jakies poserwisowe odrzuty.wez 590 ze
    stabilizacja i automatyka+reczny tryb
    --
    pozdro
    tumek

  • 9. Data: 2009-06-18 21:49:42
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > ,zero dodatkow a ze z zza granicy - to tez moge napisac,wypalony piksel w
    > kazdym ? nie bierz tego to jakies poserwisowe odrzuty.

    Ja kupowałem niedawno u tego sprzedawcy Canona A610. Wszystko dokładnie
    jak w opisie aukcji (był wypalony piksel na ekraniku (nie na matrycy !)
    i uszkodzony zawias klapki na baterie). Poza tym wszystko OK.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl