  • Data: 2010-10-06 08:05:09
    Temat: Re: serwis nikona
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomekM" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:034daeab-d43e-40e2-bc97-d3e7adc69a0e@j25g2000yq
    a.googlegroups.com...
    >Mój aparat z nowym obiektywem wyraźnie źle ustawiał ostrość.
    >Mimo dwu regulacji w serwisie nie zmieniło się nic a wg nich wszystko
    >było zgodne z normą producenta.

    Wlasnie sie zastanawiam co zrobic. Mam D90 z kitem i teraz chce dokupic
    Nikkora 50mm 1.4. Probowalem juz 3 egzemplarzy i wszystkie ustawialy ostrosc
    w zlym punkcie. Na kitowym obiektywie tez jest nieciekawie, moim zdaniem
    aparat wymaga kalibracji. Pytanie czy szukac obiektywu z ktorym bedzie
    wzglednie ok czy zaryzykowac i wyslac aparat do serwisu (jak czytam trzymaja
    czasami aparat tygodniami i odsylaja z kwitkiem ze jest zgodnie z norma).