  • Data: 2010-10-06 10:31:37
    Temat: Re: serwis nikona
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym nie musisz chcieć naprawy, tylko od razu wymiany na nowy.

    Wbrew pozorom 4czasem juz można w sklepach coś uzyskać.
    Wprawie jeszcze nie spotkałem sklepu co by sam zaproponował
    skorzystanie z niezgodności,
    wszyscy proponują gwarancję.
    Ale w tym roku dwa razy właśnie skorzystałem z niezgodności i sklepy
    nie robiły problemów.
    jedna firma to była e-fotojoker drugiej nie pamiętam.
    W zeszłym roku próbowałem też w e-cyfrowe to baaardzo byli niechętni.