eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaserwis nikonaRe: serwis nikona
  • Data: 2010-10-06 10:53:45
    Temat: Re: serwis nikona
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jakub Witkowski wrote:
    > Owszem, masz prawo się domagać, ale sprzedawca nie ma niestety
    > obowiązku do twego chciejstwa się dostosować, choć ma obowiązek się
    > do niego ustosunkować na piśmie i w określonym terminie, wykazując
    > dlaczego nie. W praktyce wystarczy że uzna wymianę za nieuzasadniony
    > koszt i zobowiąże się doprowadzć towar do zgodności z umową poprzez
    > naprawę.

    Nie do końca. Ty jako klient nie możesz się jedynie domagać zwrotu
    pieniędzy, jeśli sprzedawca deklaruje chęć naprawy lub wymiany. Natomiast
    wybór innej metody należy do Ciebie. Oczywiście sprzedawca może uznać, że
    wymiana wiąże się ze zbyt wysokimi kosztami (koszt w tym wypadku musi być
    nadmierny, wysoki, a nie nieuzasadniony), ale musi to udowodnić, nie
    wystarczy, że sobie stwierdzi.

    --
    Pozdrawiam
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: