  • Data: 2010-10-06 07:37:54
    Temat: Re: serwis nikona
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie wysłać do gwarancyjnej naprawy D5000 ?
    > W jednym netowych sklepów foto (tam, gdzie kupiułem) mówią, żeby wysłaś do
    > nich, oni wyślą do nikona, albo wysłać bezpośrednio do nikona. Przy okazji
    > się dowiedziałem, że serwis nikona jest delikatnie mówiąć powolny, podobno
    > czasem czeka sie na aparat do kilku miesięcy.
    > Gdzie jest najlepiej /i czasowo, i przedew szystskim- co do jakości sameog
    > serwisu/ .

    Trochę się w Polsce zmieniło.
    Tzn. odpowiadają na maile, naprawy trwają już na ogół szybciej.
    Tylko niestety nie do końca jest ok.
    Mój aparat z nowym obiektywem wyraźnie źle ustawiał ostrość.
    Mimo dwu regulacji w serwisie nie zmieniło się nic a wg nich wszystko
    było zgodne z normą producenta.
    W Polsce jest JEDEN serwis, więc nie masz żadnego wyboru.
    Gdzieś czytałem, że niektórzy ślą do ..Anglii.
    Moim zdaniem skorzystaj z niezgodności towaru z umową,
    poczytaj o tym w necie.
    Wtedy będzie to problem sklepu a nie Twój.