  • Data: 2010-10-06 09:55:45
    Temat: Re: serwis nikona
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadnij, gdzie sklep to wyśle w celu naprawy?

    Wbrew pozorom to nie jest to samo.
    Przepisy o niezgodności towaru z umową są ustawowe.
    Masz całkiem sporo praw.
    Możesz domagać się naprawy lub wymiany na nowy towar (wg Twojego
    uznania).
    Jest też okres na rozpatrzenie reklamacji.
    Jeśli używasz gwarancji to zdajesz się na widzimisie producenta,
    wszystko wg jego regulaminu.
    W tych regulaminach co widziałem jest mnóstwo zapisów o tym co jest
    wyłączone z gwarancji,
    a praktycznie nic producenci nie piszą o tym jakie masz prawa np. o
    terminie naprawy.