eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaserwis nikona › Re: serwis nikona
  • Data: 2010-10-06 11:09:39
    Temat: Re: serwis nikona
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-06 12:53, ...:::Tomek:::... pisze:
    > Jakub Witkowski wrote:
    >> Owszem, masz prawo się domagać, ale sprzedawca nie ma niestety
    >> obowiązku do twego chciejstwa się dostosować, choć ma obowiązek się
    >> do niego ustosunkować na piśmie i w określonym terminie, wykazując
    >> dlaczego nie. W praktyce wystarczy że uzna wymianę za nieuzasadniony
    >> koszt i zobowiąże się doprowadzć towar do zgodności z umową poprzez
    >> naprawę.
    >
    > Nie do końca. Ty jako klient nie możesz się jedynie domagać zwrotu pieniędzy, jeśli
    sprzedawca deklaruje chęć naprawy lub wymiany. Natomiast wybór innej metody należy do
    Ciebie. Oczywiście sprzedawca może uznać, że wymiana wiąże się ze zbyt wysokimi
    kosztami (koszt w tym wypadku musi być nadmierny, wysoki, a nie nieuzasadniony), ale
    musi to udowodnić, nie wystarczy, że sobie stwierdzi.

    To chyba nie będzie szczególnie skomplikowane, zważywszy że koszt naprawy jest
    dla nich praktycznie zerowy - bo sami wyślą do serwisu, a wymiany równy cenie
    sprzętu minus ew. cena, za jaką mogliby odsprzedać urządzenie używane i naprawiane.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: