eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysens "spawania" chlodnicyRe: sens "spawania" chlodnicy
  • Data: 2011-02-21 15:01:46
    Temat: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 21 Feb 2011 14:09:36 +0100, Jotte wrote:
    >>> Cieknącej chłodnicy się nie naprawia, tylko wymienia na nową(!).
    >> Poniewaz ? :)
    >Przecież to proste. Drutowana chłodnica jest już elementem niepewnym. A bez
    >chłodnicy nie jedziesz.

    Zalezy - porzadnie zlutowana czy zespawana bylaby pewna .. tylko
    trzeba sobie zadac pytanie skad ta usterka, moze tego juz nie warto
    lutowac.

    Klej to musze przyznac ze jest niepewny .. ale z biegiem licznika
    czlowiek nabiera zaufania.

    Czy aluminiowe chlodnice sie daje porzadnie zlutowac to nie wiem :-)

    >Skleić to sobie można pękniętą lampę stopu, naprawić drobne pęknięcie szyby
    >itp.
    >Chyba, że ktoś ma druciarstwo za hobby, zaś niepewność auta w trasie za
    >hardcorowy sport.

    Wymienisz na nowa, spotkasz sie z wrobelkiem i znow hardcore.
    Nowoczesny samochod to w ogole hardcore i kamorke trzeba miec
    naladowana przed trasa :-)

    Drobne pekniecie szyby moze sie zamienic w duza dziure, pekniety stop
    w brak klosza ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: