eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysens "spawania" chlodnicy › Re: sens "spawania" chlodnicy
  • Data: 2011-02-21 16:00:18
    Temat: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 21 Feb 2011 15:31:37 +0100, Jotte wrote:
    >Widzę, że niewiele o tym wiesz. Tzw. regeneracja tych wymienionych i wielu
    >innych podzespołów polega głównie na wymianie ich zużytych części na nowe.
    >To jest OK. Ale słyszałeś, aby ktoś spawał pękniety korpus alternatora,
    >turbiny?

    Tylko dlatego ze technologii nie ma - alternator zrobiony z
    szajsmetalu, to sie tak latwo nie pospawa.
    Ale glowice sie spawalo.

    A w kolekcji Tabela sa i spawane tarcze hamulcowe :-)

    Przy czym rzetelne spawanie daje naprawde wytrzymale spoiny.
    Albo np takie tlumiki - nagminnie spawaja.

    >Regenerował łożyska, szczotki?

    znow technologii nie ma. Jakby byly szlifiereczki do biezni i kulki
    nadwymiarowe dostepne, to moze by i naprawiali.

    >BTW - są druciarnie "naprawiające" pękniete bloki silników, głowice itp.
    >Kupiłbyś auto o którym wiesz, że tak jest "zregenerowane"?

    A co bys zrobil jakby to tobie sie silnik zepsul ? :-)

    W koncu coz to jest "remont silnika" jak nie druciarstwo :)

    Dawniej bylo jeszcze "napawanie", ale chyba znow maszynki zanikly.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: