eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikascalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100ARe: scalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: scalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A
    Date: Fri, 17 Jan 2014 12:51:07 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <lbb6im$tj4$1@mx1.internetia.pl>
    References: <lbb1n5$e41$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lbb3ut$l5u$1@mx1.internetia.pl>
    <P...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1389960599 30308 77.252.249.9 (17 Jan 2014 12:09:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jan 2014 12:09:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <P...@n...chmurka.net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:658365
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-17 12:39, Piotr Gałka pisze:
    > Ford coś musi o tym wiedzieć, bo przy pierwszym problemie (z 5 lat temu)
    > okazało się, że te dwa to jakaś felerna seria numerów i należy się
    > darmowa wymiana wiązek kablowych. Wymienili (lub udawali, że wymienili)
    > - nic nie pomogło.
    Dzięki. To akurat Opel, ale moje podejrzenia idą w wszystkie strony na raz:
    - ślizgające się sprzęgło jednostronne na ośce alternatora (bo problem
    występuje zwłaszcza przy wyższych obrotach, raz na autostradzie przy
    dłuższych 6500rpm mi zaczął gubić zapłony - 11v, błąd komputera "za
    niskie napięcie systemu"). Ale koszt i dostęp fatalny.
    - brak ładowania z w alternatorze, ale z innego powodu (np coś przerywa
    od wstrząsów, obojętnie czy w alternatorze, czy w wiązce od niego)
    - głupiejący któryś komputer (bo jest kilka), który włącza coś, czego
    nie powinien (a jest parę odbiorników prądożernych), albo choćby nie
    przechodzi w standby (~2A poboru w idle, 0.05 w całkowitym uśpieniu)

    Dlatego własny, zdalny i ciągły monitoring poboru prądu i napięcia
    powinien coś powiedzieć. A poza tym - takie ustrojstwo się przyda
    jeszcze pewnie nie raz ;) stąd chęć wyprodukowania, tylko te
    przekładniki prądowe-dc mnie niepokoją

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: