eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikascalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100ARe: scalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: scalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A
    Date: Fri, 17 Jan 2014 12:39:04 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 38
    Message-ID: <P...@n...chmurka.net>
    References: <lbb1n5$e41$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lbb3ut$l5u$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: althar.news.chmurka.net 1389958740 25091 213.192.88.238 (17 Jan 2014
    11:39:00 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jan 2014 11:39:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: PiotrGalka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:658364
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:lbb3ut$l5u$1@mx1.internetia.pl...
    > Problem w tym, że ja to wiem. Akumulator 80-100Ah, pobór prądu 0.05A w
    > spoczynku = 1,2Ah dziennie znika, to daje 66 dni do rozładowania
    > akumulatora. Praktyka jest taka, że czasem po miesiącu odpala bez
    > problemu, a czasem po 3 dniach jest trup. Albo nie jest doładowywany, albo
    > jest rozładowywany, ale prędkość tego zjawiska jest wyższa, niż (sensownie
    > tanie) ogniwo fotowoltaniczne na dachu by pomogło.
    >
    Mamy w firmie 3 S-max-y.
    Dwa mają taką przypadłość, że mniej więcej 5 razy w roku ni z tego ni z
    owego (lato/zima bez znaczenia) przez jedną noc rozładowują akumulator 80Ah
    do zera.
    Ford coś musi o tym wiedzieć, bo przy pierwszym problemie (z 5 lat temu)
    okazało się, że te dwa to jakaś felerna seria numerów i należy się darmowa
    wymiana wiązek kablowych. Wymienili (lub udawali, że wymienili) - nic nie
    pomogło.
    Za każdą wizytą w Fordzie twierdzą, że widocznie akumulator słaby to mówię
    sprawdźcie. Jak odbieram: "sprawdziliśmy - dobry".
    Dwa lata temu powiedziałem "wymieńcie bez sprawdzania".
    Z nowym akumulatorem w pierwszym roku rozładował 6 razy.

    Nam się wydaje, że komputer (który przecież po wyłączeniu samochodu cały
    czas coś tam kombinuje) z niewiadomych powodów czasem włączy jakieś solidne
    obciążenie (może świece żarowe). Potwierdzało by to zaobserwowane niedawno
    takie zjawisko - rano, po włączeniu kluczyka lampka świec świeciła się
    wyraźnie krócej niż zazwyczaj, a potem ledwo dał radę pokręcić
    rozrusznikiem, ale zapalił i wtedy problem znika, bo się doładowuje.

    Kiedyś się natknąłem na czyjąś wypowiedź opisującą podobne objawy. U tego
    kogoś się okazało, że diody w alternatorze czasem miały jakby przebicie
    wstecz, ale tylko czasem.

    To chyba wszystko co wiem w tym temacie.
    Może coś pomoże.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: