-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <n3fhmc$puo$1@node1.news.atman.pl> <n3fsar$586$1@adenine.netfront.net>
<1...@m...org>
<a...@n...neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<siaod66sqfrb.vsv9mf82smfu$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
Date: Sun, 6 Dec 2015 15:28:54 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 151206-0, 06.12.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 45
Message-ID: <56644543$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1449411908 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 89.72.242.154:2490
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3229
X-Received-Body-CRC: 729004065
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573502
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:siaod66sqfrb.vsv9mf82smfu$.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 3 Dec 2015 13:05:20 +0100, yabba napisał(a):
>
>> Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
>> news:almarsoft.7962878879444491531@news.neostrada.pl
...
>>> On Wed, 2 Dec 2015 18:13:18 +0100, "yabba"
>>> <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
>>>> Ten Lexus mógł mieć "mądrą" skrzynię, która w trosce o swoje
>>> bezpieczeństwo
>>>> nie pozwalała na przełączenie na N, gdy jest wciśnięty gaz i
>>> samochód
>>>> porusza się szybciej niż np. 40 km/h.
>>>
>>> Na wyłączenie stacyjki też nie reagował?
>>>
>>
>>
>> Adam napisał, że niektóre "amerykany" blokują stacyjkę w czasie jazdy.
>> Ten Lexus mógł nie mieć stacyjki tylko przycisk. Kierowca spanikował i
>> zbyt
>> krótko naciskał przycisk.
>
> Inna sprawa, że pomysł żeby _awaryjne_ wyłączenie urządzenia miało polegać
> na trzymaniu 3 czy 4 sekundy przycisku, którym normalnie urządzenie się
> wyłacza krótkim naciśnięciem, to bardzo poważny błąd konstrykcji
> interfejsu
> użytkownika.
>
> Mniej groźne urządzenia wyposaża się w proste i działąjące natychmiast
> wyłączniki awaryjne, a samochody nie wiadomo dlaczego jakoś się wymknęły.
Wyłączniki "Emergency STOP" są zwykle używane w stacjonarnych urządzeniach.
Konstruktorzy samochodów mogli myśleć, że przypadkowe wyłaczenie silnika
samochodu przy
prędkości podróżnej będzie niebezpieczne dla kierowcy. Np. w czasie
wyprzedzania albo przy konieczności szybkiego zjazdu ze skrzyżowania.
Niemniej jednak można wyobrazić sobie emergency stop zabezpieczony przed
przypadkowym naciśnięciem, np. schowany pod klapką.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.15 19:12 Tomasz Pyra
- 06.12.15 23:44 yabba
- 07.12.15 00:19 yabba
- 07.12.15 07:03 Shrek
- 07.12.15 12:03 yabba
- 07.12.15 13:37 yabba
- 07.12.15 15:26 Shrek
- 07.12.15 15:39 yabba
- 07.12.15 20:22 Shrek
- 07.12.15 23:06 Tomasz Pyra
- 08.12.15 01:31 yabba
- 08.12.15 07:54 Shrek
- 08.12.15 10:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A