eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamoczynne przyspieszanieRe: samoczynne przyspieszanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <n3fhmc$puo$1@node1.news.atman.pl> <n3fsar$586$1@adenine.netfront.net>
    <1...@m...org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <siaod66sqfrb.vsv9mf82smfu$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
    Date: Sun, 6 Dec 2015 15:28:54 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151206-0, 06.12.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 45
    Message-ID: <56644543$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1449411908 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 89.72.242.154:2490
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3229
    X-Received-Body-CRC: 729004065
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573502
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:siaod66sqfrb.vsv9mf82smfu$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 3 Dec 2015 13:05:20 +0100, yabba napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    >> news:almarsoft.7962878879444491531@news.neostrada.pl
    ...
    >>> On Wed, 2 Dec 2015 18:13:18 +0100, "yabba"
    >>> <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    >>>> Ten Lexus mógł mieć "mądrą" skrzynię, która w trosce o swoje
    >>> bezpieczeństwo
    >>>> nie pozwalała na przełączenie na N, gdy jest wciśnięty gaz i
    >>> samochód
    >>>> porusza się szybciej niż np. 40 km/h.
    >>>
    >>> Na wyłączenie stacyjki też nie reagował?
    >>>
    >>
    >>
    >> Adam napisał, że niektóre "amerykany" blokują stacyjkę w czasie jazdy.
    >> Ten Lexus mógł nie mieć stacyjki tylko przycisk. Kierowca spanikował i
    >> zbyt
    >> krótko naciskał przycisk.
    >
    > Inna sprawa, że pomysł żeby _awaryjne_ wyłączenie urządzenia miało polegać
    > na trzymaniu 3 czy 4 sekundy przycisku, którym normalnie urządzenie się
    > wyłacza krótkim naciśnięciem, to bardzo poważny błąd konstrykcji
    > interfejsu
    > użytkownika.
    >
    > Mniej groźne urządzenia wyposaża się w proste i działąjące natychmiast
    > wyłączniki awaryjne, a samochody nie wiadomo dlaczego jakoś się wymknęły.

    Wyłączniki "Emergency STOP" są zwykle używane w stacjonarnych urządzeniach.
    Konstruktorzy samochodów mogli myśleć, że przypadkowe wyłaczenie silnika
    samochodu przy
    prędkości podróżnej będzie niebezpieczne dla kierowcy. Np. w czasie
    wyprzedzania albo przy konieczności szybkiego zjazdu ze skrzyżowania.
    Niemniej jednak można wyobrazić sobie emergency stop zabezpieczony przed
    przypadkowym naciśnięciem, np. schowany pod klapką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: