-
Data: 2015-12-07 00:19:08
Temat: Re: samoczynne przyspieszanie
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:dxt00inepvud.pw6d2m1jpau3$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 6 Dec 2015 00:11:32 +0100, yabba napisał(a):
>
>> Ja sprawdzałem dwukrotne hamowanie z 200 do 50 dla najtańszych klocków
>> jakie
>> wtedy kupiłem. Przy drugim hamowaniu pedał robił sie taki gumowaty.
>> Ciśnie
>> się mocniej niż przy pierwszym hamowaniu, a efekty słabsze.
>
> Efekty słabsze, ale nadal hamulec pewnie się zablokuje przy użyciu
> odpowiednio większej siły na pedale.
> Do takiego zgrzania hamulców że prawie przestają hamować to jeszcze kawał
> drogi.
Przy drugim hamowaniu ABS stukał coraz rzadziej. Ciekawe czy przy trzecim
hamowaniu w ogóle by się odezwał? Już nie sprawdzałem trzeciego hamowania.
>
> Prawdziwy problem to się robi chyba dopiero jak płyn hamulcowy zaczyna
> wrzeć w cylinderku, a to tak bardzo szybko nie następuje.
>
>>> Nie wydaje mi się. Jeśli już to wynika to raczej z jakiejś awarii. Jak
>>> zdusisz silnik, to raczej sam ponownie się nie odpali.
>>>
>>
>> Miałem na myśli zgaszenie silnika przyciskiem START/STOP. Kierowca wciska
>> STOP, a komputer to ignoruje, ponieważ przy 120 MPH to bez sensu wyłaczać
>> silnik (tak myślał programista sterownika).
>
> Bo co może mieć na myśli kierowca naciskając podczas jazdy przycisk,
> którym
> zawsze na postoju gasił silnik?
>
> Brzmi prawie jak to co może mieć na myśli pilot naciskający przycisk
> UCHOD,
> podczas pracy autopilota w trybie nawigacyjnym, którym zawsze w trybie
> lądowania mógł włączyć operację automatycznego poderwania samolotu do
> góry.
Dla mnie było to mistrzostwo świata, jak o tym czytałem, w przyjmowaniu
bzdurnych założeń przez projektantów samolotu. Uzależnili działanie funkcji,
można powiedzieć ewakuacyjnej, od prawidłowego działania ILS-a na lotnisku i
w samolocie.
Nie wiem czy to założenie uprościło im projektowanie elektroniki czy był to
zwykły brak przezorności.
Kiedyś czytałem o wypadku maszyny "zachodniej" i tam też były podobne
niekonsekwencje w działaniu elektroniki. To było coś w stylu, że ciągu
silników nie można było dać po prostu na maksimum, ale najpierw należało
ciąg zmniejszyć do minimum, wyłączyć autopilota, i dopiero pchnąć na
maksimum.
>
>>>> Nie dowiemy się przyczyny, bez przebadania dokładnie tej wersji Lexusa.
>>>
>>> A wtedy pewnie się okaże, że pedał się zablokował i kierownik
>>> spanikował.
>>
>> Dywanik się przesunął?
>
> No to jest chyba mimo wszystko najczęstsza przyczyna tych samochodów co to
> się wymykają spod kontroli.
Z opowiadań rodziny i znajomych słyszałem jeszcze o przypadkach utraty
panowania nad pojazdem w przypadku ugrzęźnięcia nogi obutej w gumowce
pomiędzy pedałami w maluchu oraz o próbie prowadzenia Skody 100 bez fotela
kierowcy, siedząc tylko na skrzynce po jabłkach.
> Dawno dawno temu ludzie przekręcali kluczyk i silnik gasł, ale komuś
> przeszkadzało.
Kluczyk? Fuj! Jakie to nienowoczesne!
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.15 07:03 Shrek
- 07.12.15 12:03 yabba
- 07.12.15 13:37 yabba
- 07.12.15 15:26 Shrek
- 07.12.15 15:39 yabba
- 07.12.15 20:22 Shrek
- 07.12.15 23:06 Tomasz Pyra
- 08.12.15 01:31 yabba
- 08.12.15 07:54 Shrek
- 08.12.15 10:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=