-
Data: 2015-12-07 00:19:08
Temat: Re: samoczynne przyspieszanie
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:dxt00inepvud.pw6d2m1jpau3$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 6 Dec 2015 00:11:32 +0100, yabba napisał(a):
>
>> Ja sprawdzałem dwukrotne hamowanie z 200 do 50 dla najtańszych klocków
>> jakie
>> wtedy kupiłem. Przy drugim hamowaniu pedał robił sie taki gumowaty.
>> Ciśnie
>> się mocniej niż przy pierwszym hamowaniu, a efekty słabsze.
>
> Efekty słabsze, ale nadal hamulec pewnie się zablokuje przy użyciu
> odpowiednio większej siły na pedale.
> Do takiego zgrzania hamulców że prawie przestają hamować to jeszcze kawał
> drogi.
Przy drugim hamowaniu ABS stukał coraz rzadziej. Ciekawe czy przy trzecim
hamowaniu w ogóle by się odezwał? Już nie sprawdzałem trzeciego hamowania.
>
> Prawdziwy problem to się robi chyba dopiero jak płyn hamulcowy zaczyna
> wrzeć w cylinderku, a to tak bardzo szybko nie następuje.
>
>>> Nie wydaje mi się. Jeśli już to wynika to raczej z jakiejś awarii. Jak
>>> zdusisz silnik, to raczej sam ponownie się nie odpali.
>>>
>>
>> Miałem na myśli zgaszenie silnika przyciskiem START/STOP. Kierowca wciska
>> STOP, a komputer to ignoruje, ponieważ przy 120 MPH to bez sensu wyłaczać
>> silnik (tak myślał programista sterownika).
>
> Bo co może mieć na myśli kierowca naciskając podczas jazdy przycisk,
> którym
> zawsze na postoju gasił silnik?
>
> Brzmi prawie jak to co może mieć na myśli pilot naciskający przycisk
> UCHOD,
> podczas pracy autopilota w trybie nawigacyjnym, którym zawsze w trybie
> lądowania mógł włączyć operację automatycznego poderwania samolotu do
> góry.
Dla mnie było to mistrzostwo świata, jak o tym czytałem, w przyjmowaniu
bzdurnych założeń przez projektantów samolotu. Uzależnili działanie funkcji,
można powiedzieć ewakuacyjnej, od prawidłowego działania ILS-a na lotnisku i
w samolocie.
Nie wiem czy to założenie uprościło im projektowanie elektroniki czy był to
zwykły brak przezorności.
Kiedyś czytałem o wypadku maszyny "zachodniej" i tam też były podobne
niekonsekwencje w działaniu elektroniki. To było coś w stylu, że ciągu
silników nie można było dać po prostu na maksimum, ale najpierw należało
ciąg zmniejszyć do minimum, wyłączyć autopilota, i dopiero pchnąć na
maksimum.
>
>>>> Nie dowiemy się przyczyny, bez przebadania dokładnie tej wersji Lexusa.
>>>
>>> A wtedy pewnie się okaże, że pedał się zablokował i kierownik
>>> spanikował.
>>
>> Dywanik się przesunął?
>
> No to jest chyba mimo wszystko najczęstsza przyczyna tych samochodów co to
> się wymykają spod kontroli.
Z opowiadań rodziny i znajomych słyszałem jeszcze o przypadkach utraty
panowania nad pojazdem w przypadku ugrzęźnięcia nogi obutej w gumowce
pomiędzy pedałami w maluchu oraz o próbie prowadzenia Skody 100 bez fotela
kierowcy, siedząc tylko na skrzynce po jabłkach.
> Dawno dawno temu ludzie przekręcali kluczyk i silnik gasł, ale komuś
> przeszkadzało.
Kluczyk? Fuj! Jakie to nienowoczesne!
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.15 07:03 Shrek
- 07.12.15 12:03 yabba
- 07.12.15 13:37 yabba
- 07.12.15 15:26 Shrek
- 07.12.15 15:39 yabba
- 07.12.15 20:22 Shrek
- 07.12.15 23:06 Tomasz Pyra
- 08.12.15 01:31 yabba
- 08.12.15 07:54 Shrek
- 08.12.15 10:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=