-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed20.multikabel.net!multikabel.net!newsfeed10.multikabe
l.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 03 May 2012 23:12:28 +0200
From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
Reply-To: d...@n...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Firefox/10.0.2
SeaMonkey/2.7.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
References: <4f983355$1@news.home.net.pl> <jn9gej$l1h$1@mx1.internetia.pl>
<jn9kof$at7$1@inews.gazeta.pl> <jn9m96$djk$1@mx1.internetia.pl>
<4f9861e6$1@news.home.net.pl>
<xlkulmp4trte$.15dh6j1huzi3h.dlg@40tude.net>
<4fa1d42b$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<jntqmu$8i8$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <jntqmu$8i8$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 26
Message-ID: <4fa2f4bc$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.34.116
X-Trace: 1336079548 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1315 79.191.34.116:25510
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:630580
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Michoo napisał:
> On 03.05.2012 02:41, "Dariusz K. Ładziak" wrote:
>> współczesny silnik (a
>> raczej jego skomputeryzowana elektronika) po prostu przy pierwszych
>> objawach spalania stukowego skoryguje moment zapłonu...
>> Silnik przestanie wchodzić na obroty i moc straci.
> A co to pomoże na spalanie stukowe? Afaik żeby mu zapobiec to trzeba by
> zredukować stopień kompresji a to chyba ciężko wykonać.
Poczytaj trochę o systemach spalania silników tłokowych to zrozumiesz
iloma parametrami można przyciąć spalanie stukowe. Na początek opóźnia
się zapłon, jak nie wystarczy - zmniejsza napełnienie i dawkę paliwa
(przecież gaźników już nie ma!). W efekcie silnik projektowany na LO94
zupełnie bezpiecznie może pracować przy LO70. Tylko mułowaty będzie
niezmiernie.
Pamiętasz "oktanoselektor" w PF125P i Polonezie?
--
Darek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.12 23:46 RoMan Mandziejewicz
- 04.05.12 13:47 J.F.
- 04.05.12 14:49 RoMan Mandziejewicz
- 06.05.12 01:42 Dariusz K. Ładziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=