eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P › Re: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed20.multikabel.net!multikabel.net!newsfeed10.multikabe
    l.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 03 May 2012 23:12:28 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Firefox/10.0.2
    SeaMonkey/2.7.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
    References: <4f983355$1@news.home.net.pl> <jn9gej$l1h$1@mx1.internetia.pl>
    <jn9kof$at7$1@inews.gazeta.pl> <jn9m96$djk$1@mx1.internetia.pl>
    <4f9861e6$1@news.home.net.pl>
    <xlkulmp4trte$.15dh6j1huzi3h.dlg@40tude.net>
    <4fa1d42b$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <jntqmu$8i8$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <jntqmu$8i8$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 26
    Message-ID: <4fa2f4bc$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.34.116
    X-Trace: 1336079548 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1315 79.191.34.116:25510
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:630580
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Michoo napisał:
    > On 03.05.2012 02:41, "Dariusz K. Ładziak" wrote:
    >> współczesny silnik (a
    >> raczej jego skomputeryzowana elektronika) po prostu przy pierwszych
    >> objawach spalania stukowego skoryguje moment zapłonu...
    >> Silnik przestanie wchodzić na obroty i moc straci.
    > A co to pomoże na spalanie stukowe? Afaik żeby mu zapobiec to trzeba by
    > zredukować stopień kompresji a to chyba ciężko wykonać.

    Poczytaj trochę o systemach spalania silników tłokowych to zrozumiesz
    iloma parametrami można przyciąć spalanie stukowe. Na początek opóźnia
    się zapłon, jak nie wystarczy - zmniejsza napełnienie i dawkę paliwa
    (przecież gaźników już nie ma!). W efekcie silnik projektowany na LO94
    zupełnie bezpiecznie może pracować przy LO70. Tylko mułowaty będzie
    niezmiernie.
    Pamiętasz "oktanoselektor" w PF125P i Polonezie?

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: