eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"rzetelna" wiedza redaktora z gazety :PRe: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
  • Data: 2012-05-03 23:12:28
    Temat: Re: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Michoo napisał:
    > On 03.05.2012 02:41, "Dariusz K. Ładziak" wrote:
    >> współczesny silnik (a
    >> raczej jego skomputeryzowana elektronika) po prostu przy pierwszych
    >> objawach spalania stukowego skoryguje moment zapłonu...
    >> Silnik przestanie wchodzić na obroty i moc straci.
    > A co to pomoże na spalanie stukowe? Afaik żeby mu zapobiec to trzeba by
    > zredukować stopień kompresji a to chyba ciężko wykonać.

    Poczytaj trochę o systemach spalania silników tłokowych to zrozumiesz
    iloma parametrami można przyciąć spalanie stukowe. Na początek opóźnia
    się zapłon, jak nie wystarczy - zmniejsza napełnienie i dawkę paliwa
    (przecież gaźników już nie ma!). W efekcie silnik projektowany na LO94
    zupełnie bezpiecznie może pracować przy LO70. Tylko mułowaty będzie
    niezmiernie.
    Pamiętasz "oktanoselektor" w PF125P i Polonezie?

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: