eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P › Re: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "rzetelna" wiedza redaktora z gazety :P
    Date: Sat, 28 Apr 2012 12:41:35 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <xlkulmp4trte$.15dh6j1huzi3h.dlg@40tude.net>
    References: <4f983355$1@news.home.net.pl> <jn9gej$l1h$1@mx1.internetia.pl>
    <jn9kof$at7$1@inews.gazeta.pl> <jn9m96$djk$1@mx1.internetia.pl>
    <4f9861e6$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1335609674 1723 82.143.187.50 (28 Apr 2012 10:41:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Apr 2012 10:41:14 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:630287
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 22:43:15 +0200, Anerys napisał(a):
    > Zawory zaworami, ale tu raczej chodzi o szybkość spalania, im LO wyższa, tym
    > wolniejsze - od iskry czas do "pełnego rozwinięcia akcji" dłuższy. No i nie
    > wiem, czy silnik przy wyższej LO ma tak, ze miej się grzeje. Trudno mi też

    Tak wprost to nie, wyzsza LO umozliwia wiekszy stopien sprezania i w
    efekcie wieksza sprawnosc. Ale to trzeba projektowac

    > powiedzieć, ale może też "krzywa spalania" dziś jest inna i stąd inna LO.
    > Którą ZTCW należy szanować, nie to co kiedyś, ze się nalało niebieskiej
    > zamiast żółtej i pojechało bez większej szkody. Moja ex. Syrena na ruskiej
    > LO93 ślicznie jechała, polska etylina była jakościowo daleko w tyle. A
    > fabrycznie LO78, zaś zapłon nie by przestawiany... Dziś bym się raczej nie
    > odważył na taki "numer".

    bo to dziala w druga strone. Do silnika zaprojektowanego na 95 mozesz
    spokojnie nalac i 120 (o ile znajdziesz) i bedzie jechal.
    Ale sprobuj nalac 78 ... zaczna sie detonacje, i w zlosliwych przypadkach
    czytalem o dziurze w tloku po godzinie pracy (i to nawet na dobrym paliwie,
    tylko mechanik zle zaplon ustawil).
    Z drugiej strony - ponoc maluch na lakierniczej (a ona ma LO cos 50)
    wytrzymywal tylko 30kkm. potem pekala glowica ... ale ja sie wymienia
    szybko i tanio ;-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: