  • Data: 2014-08-11 14:13:31
    Temat: Re: rzecznik policji w TV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 Aug 2014 13:54:52 +0200, Alf/red/

    > Nie ogląda się na "+10", które jest przecież umowne.

    Te "widły" są po to, żeby kierowca nie musiał się skupiać na prędkości jaką
    osiąga a przede wszystkim na tym co się dzieje na drodze. Raczej nic więcej
    nie przyświecało ustawodawcy.

    > Ja też jeżdżę 80-90. Nie dla wszystkich liczy się tylko zapi----anie.

    Ja jeżdżę na autostradzie z prędkościami optymalnymi dla spalania mojego
    samochodu, tj. około 120. Inna sprawa, że ciężko jechać 120 gdy jadą na
    prawym 90-100 a na lewym 150. Nijak się to nie składa do kupy. :P

    --
    Pozdor Myjk