    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Tue, 19 May 2015 14:56:42 +0200
    <mindte$rv5$1@node1.news.atman.pl> <mjf3si$vqu$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>
    <mjf7li$fdv$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 2015-05-19 o 14:28, szerszen pisze:

    > Nie, ten znak nakazuje ci zjechać z ronda tym zjazdem, jesli poruszasz sie tym
    pasem. Nie przywiązuje cię jednak do tego pasa, możesz go zmienić, a on ci tego nie
    zabrania.

    > Definicja "Znak ten oznacza, że jazda Z PASA RUCHU, na którym są umieszczone, jest
    dozwolona tylko w kierunku wskazanym strzałką; połączone symbole znaków..."

    > Czyli z tego pasa ruchu masz zjechać w tym miejscu, ale pas ruchu możesz zmienić, a
    on ci tego nie zabrania.

    > Udowodnij że nie mogę zmienić pasa, jeśli konstrukcja skrzyżowania/drogi mi to
    umożliwia. Pokaż mi taki paragraf, który za pomocą P-8 przyszpila mnie do danego
    pasa, jeśli po bokach mam P-1, albo P-3.

    > :) a teraz proszę o paragraf.

    Art 16/2 :) Zmieniając pas na lewy (przy zjeździe z ronda, bo tylko TEN
    kierunek obowiazuje na PRAWYM PASIE) nie możesz sobie zając LEWEGO pasa
    wg "widzimisie" :) Obowiązuje Cię jazda prawym pasem. Jest to
    wykroczenie z art 97 KW. :D

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!