  • Data: 2015-05-19 16:14:06
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-19 o 15:39, masti pisze:
    [...]

    > z którego roku masz ten PoRD?
    > bo w aktualnym jest napisane:
    > Art. 16. 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.
    > 2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest
    > obowiązany jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się
    > jezdni przeznaczonej do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze.
    >
    > jaki to ma związek z rondem?

    Taki, że masz obowiązek trzymać się prawego pasa a nie usilnie zmieniać
    na lewy w tym przypadku, opuszczając rondo.

    Szerszen (z tego co widzę) kombinuje że jeśli ZJEŻDŻA juz z ronda i jest
    na PRAWYM pasie, na którym jest strzałka kierunku --->, chce zmienić pas
    na lewy, na drodze dwujezdniowej/trzyjezdniowej. Tak generalnie jest to
    już poza rondem :>
    Na filmie za kazdym razem zwracana jest uwaga na strzałki NAMALOWANE i
    nikt kurwa tego nie widzi?

    Inna sprawa, jak obejrzałem jeszcze raz film...to przy zjeździe z ronda
    jest...LINIA CIĄGŁA i zmiana pasa jest niedozwolona.
    www.ognik.com/zjazd.jpg

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.