  • 21. Data: 2009-09-28 19:13:49
    Temat: Re: reprodukcja szczegółów według fotopolis
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    nb wrote:

    > Nie wiem, co chciałeś powiedzieć, ale nie zaszkodzi jeśli:

    Chcial powiedzieć, iż koniugacja to nie to samo co koniunkcja.

    > - ustawisz poprawne kodowanie kodowanie
    > - będziesz używać czcionek stałej szerokości

    To wszyscy musieliby zrobic, co to czytali ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 22. Data: 2009-09-28 19:26:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    TheGuru pisze:

    > koniunkcja chyba też nie ;-D
    >
    > zrobimy konkurs jakiego słowa kolega chciał użyć
    >
    > może KORELACJA ale w myślach nie czytam a już na pewno nie na odległość

    Konsekracja? Kapitalizacja? Kopulacja? Katowice? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-09-28 20:09:36
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Sep 2009 16:13, nb wrote:

    > Nie wiem, co chciałeś powiedzieć, ale nie zaszkodzi jeśli:
    >
    > - ustawisz poprawne kodowanie kodowanie
    ^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^

    Sam siebie rozśmieszyłem :-)

  • 24. Data: 2009-09-28 20:18:54
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Sep 2009 21:13, Mikolaj Tutak wrote:

    > Chcial powiedzieć, iż koniugacja to nie to samo co koniunkcja.

    > To wszyscy musieliby zrobic, co to czytali ;-)

    A co stoi na przeszkodzie, aby wszyscy mieli poprawne kodowanie?
    Czcionki monospaced są w usenecie zalecane (m.in. w związku
    z niezalecaniem binariów i html-a) i pożyteczne.

    --
    nb

  • 25. Data: 2009-09-28 20:28:00
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Sep 2009 20:47, TheGuru wrote:

> [...]
    >
    > zrobimy konkurs jakiego słowa kolega chciał użyć
    >
    > może KORELACJA ale w myślach nie czytam a już na pewno nie na

    Nie błaznuj (z czeskim odcieniem)!
    Jasne, że koniunkcja. A heksagonalne to heksadecymalne (bardzo
    popularny błąd, właściwie tylko informatycy się nie mylą).

    --
    nb

  • 26. Data: 2009-10-02 20:40:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Sep 2009, TheGuru wrote:

    > ^^^^^^^^

    Momento.
    Ja widzę podkreślenie czegoś na marginesie, ale w oryginale
    margines jest pusty.
    To że podejrzewam, że font przy malowaniu semigrafiki był "odczapny"
    to prawda, stąd podanie o używanie fixed font do takich manewrów :D
    (dla porządku - fixed to np. Courier, w odróżnieniu od semifixed
    w rodzaju Arial).

    pzdr, Gotfryd