  • 1. Data: 2009-09-27 16:15:19
    Temat: jak przerobić Canona Eos 300 na cyfrówkę
    Od: "klasa" <k...@y...com>

    kupiłem na allegro canona eos 300 za 100 zł,
    http://www.allegro.pl/28208_autofokus.html
    super sprzęt, z obiektywem.
    nie zdawałem sobie sprawy, że za grosze można mieć taki super sprzęt.
    zdjęcia wychodzą booskie.
    ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

  • 2. Data: 2009-09-27 16:23:00
    Temat: Re: jak przerobić Canona Eos 300 na cyfrówkę
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Sep., 18:15, "klasa" <k...@y...com> wrote:
> [...]
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    ja juz dawno wpadlem na ten pomysl z praktica.

    istnieje opis jak przerobic aparat analogowy na cyfrowy w czterech
    krokach :

    1.rozkrecasz
    2.wyjmujesz stare bebechy
    3.wkladasz nowe bebechy
    4.skrecasz

    prosciej sie nie da.

  • 3. Data: 2009-09-27 16:23:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "klasa" <k...@y...com> wrote in message
> [...]
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    Fajny post :-)) Dzięki za ten niedzielny uśmiech.

  • 4. Data: 2009-09-27 16:27:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    klasa pisze:
> [...]
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    Na początek wsadź w miejsce filmu sensor od myszy optycznej, zrobisz
    fajną cyfrówkę o rozdzielczości co prawda 256px, ale za to wąziutkim
    kącie (będzie ekwiwalent kilku tyś. mm). Opisy gdzieś tam są w sieci.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-09-27 17:07:58
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    klasa pisze:
> [...]
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    Dopisz D za liczbą 300!!

  • 6. Data: 2009-09-27 17:30:06
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "klasa" <k...@y...com> napisał:

> [...]
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    Hmm... widziałem kilka lat temu na Allegro ofertę Zenita przerobionego na
    cyfrówkę (w miejscu filmu były wsadzone bebechy z jakiegoś kompakta).
    Efektem ubocznym było to, ze z Heliosa robiło się jakieś straszliwe tele,
    nie pamiętam już jak było rozwiązane kadrowanie (może jakiś mały prostokąt
    namalowany na matówce oznaczający granice kadru).
    Przeróbka EOS-a 300 na cyfrówkę byłaby zapewne dla zapalonego hobbysty o
    zdolnych rękach i duzej ilości wolnego czasu wykonalna, ale obstawiam, że
    przy dzisiejszych cenach lustrzanek cyfrowych absolutnie nieopłacalna -
    taniej i dużo prościej (a zapewne i z lepszymi rezultatami) będzie kupić
    jakąś używaną lustrzankę cyfrową.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2009-09-27 17:43:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    klasa napisał(a):
> [...]
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    Musisz kupić jedynie odpowiedni zestaw do rozbudowy (ang: A/D
    converter). Dla Twojego EOS-a 300 najlepszy będzie zestaw o nazwie:
    EOS300D+kit. Przeróbka polega na unieruchomieniu starego EOS-a i
    złożeniu elementów zawartych we wspomnianym zestawie do rozbudowy.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-09-27 21:13:56
    Temat: Re: jak przerobić Canona Eos 300 na c=?ISO-8859-2?Q?yfr=F3wk=EA?=
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    jo44 wrote:

    > Dopisz D za liczbą 300!!

    Tylko koniecznie za, bo jak napisze przed to wyjdzie Nikon.

    --
    Łukasz Ledóchowski
    GG:503647 l...@t...pl

  • 9. Data: 2009-09-27 22:15:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Wyszomirski pisze:

> [...]
    > nie pamiętam już jak było rozwiązane kadrowanie (może jakiś mały prostokąt
    > namalowany na matówce oznaczający granice kadru).

    Heh, wziąłem kiedyś internetową kamerkę, wykręciłem obiektyw i
    zamontowałem pierścień pośredni M42, który używałem do montowania
    obiektywów M42 - fajne skutki :)

  • 10. Data: 2009-09-28 05:57:55
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 27 Wrz, 18:15, "klasa" <k...@y...com> wrote:
> [...]
    > zdjęcia wychodzą booskie.
    > ale chciałbym go przerobić na cyfrówkę,
    > czy jest w internecie gdzieś opis jak to zrobić ?

    Poprostu dokup skaner do klisz i skanuj materiał analogowy (oczywiście
    po wywołaniu).

    Aczkolwiek jak dobrze naświetlisz i skomponujesz kadr to od razu
    możesz zamówić zrobienie odbitki.