  • Data: 2009-02-11 09:19:17
    Temat: Re: reklamacja ERA
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Feb 2009 22:06:24 +0100, "Adam" <a...@o...pl>
    wrote:

    >ja akurat na BOA ery nie mogę narzekać. Jakiś czas temu zgłaszałem 2
    >reklamacje co prawda mailowo i odzew z ich strony był szybki. Na odpowiedź
    >czekałem ok 2 dni. Reklamację rozpatrzyli pozytywnie o czym poinformowali
    >mnie mailowo. Oficjalne rozpatrzenie reklamacji otryzmałem pocztą (na to
    >jest chyba jakas ustawa). Poza tym na inne rzeczy też odpisują w miarę
    >szybko z reguły 2-3 dni i sprawa rozwiązana.

    Ja składałem reklamację w salonei w Warszawie na Złotej. Podczas
    zdejmowania mi simlocka z E61 po upływie umowy zablokowali telefon na
    amen wiec wzięli go by serwis Nokii go odblokował. No i przez 4
    tygodnei nic - żadnego kontaktu, żadnegoi info. Byłem wtedy obok to
    zaszedłem ponownie - telefon nie był gotowy a konsultant nei był w
    stanei powiedzieć kiedy będzie. Zaproponował złożenie reklamacji -
    złożyłem. 2 dni później dostałęm SMS-a z prośbą o odbiór telefonu. O
    całej sprawie bym zapomniał gdyby nie to że kilka dni później
    zadzownili do mnie z BOK-u z przeprosinami że to tak długo trwało i
    jako zadośćuczynienie zaproponowali rekompenstę typu 20 minut gratis
    przez 6 miesięcy.Niby niewiele ale dobre wrażenie zrobili. Kolejna
    rekjlamacja - tym razem telefoniczxna - jakiś meisiąc później.
    Włączyłem sobie na próbę usługę EraMail - można to zrobić bez opłata
    testowo na 30 dni. Tylko że u mnei na Nokii N95 nie chciało zadziałać.
    Zadzowniłem z reklamacją - potwierdzili że mają problem. Usuwali go ~3
    tygodni a czas testu leciał. Jak rozwiązali to zadzownili że działa.
    No to ja że miałem 30 dni na testowanei a teraz to mi zostało tylko
    kilka. W odpowiedzi od ręki dostałem 6 miesiecy usługę gratis. 2
    kontakty w ciagu ostatnich kilku miesiecy i oba zostawiły pozytywne
    wrażenie.

    Zdrówko