  • 1. Data: 2009-02-10 16:34:53
    Temat: reklamacja ERA
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    jak długo może a raczej powinno trwać rozpatrywanie reklamacji pisemnej
    [wysłanej faxem] do BOKu ERY?
    minął 2 tydzień i cisza :/
    brat

  • 2. Data: 2009-02-10 18:01:46
    Temat: Re: reklamacja ERA
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 10, 5:34 pm, "bratPit" <k...@o...pl> wrote:
    > Witajcie,
    > jak długo może a raczej powinno trwać rozpatrywanie reklamacji pisemnej
    > [wysłanej faxem] do BOKu ERY?
    > minął 2 tydzień i cisza :/
    > brat

    Jesli ktos faks wrzucil do kubla pod faksem, to dlugo.

  • 3. Data: 2009-02-10 18:09:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "arek" <A...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > minął 2 tydzień i cisza :/
    > brat

    Jesli ktos faks wrzucil do kubla pod faksem, to dlugo.

    Ehhh - moze maja faks zintegrowany z niszczarka po prostu :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-10 18:22:43
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    bratPit wrote:
    > jak długo może a raczej powinno trwać rozpatrywanie reklamacji pisemnej
    > [wysłanej faxem] do BOKu ERY? minął 2 tydzień i cisza :/

    30 dni ustawowe + czas na przesłanie korespondencji pocztą - w sumie
    około 45 dni. Ostatnio reklamacji napisałem już z 8 - większość z nich
    uznają w terminie (widzę po zmianie salda rachunku w iBOA) ale odpowiedź
    przychodzi pocztą po dodatkowych 10-14 dniach. Niestety nie da się
    poprosić ich o odpowiedzi emailem, ani nawet 90% najrpostrzych nawet
    reklamacji zgłosić przez telefoniczne BOA (jest już gorzej niż na
    błękitnej linii).

    Jakub

  • 5. Data: 2009-02-10 18:31:03
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > przychodzi pocztą po dodatkowych 10-14 dniach. Niestety nie da się
    > poprosić ich o odpowiedzi emailem, ani nawet 90% najrpostrzych nawet

    Poważnie? Mnie się zdarzyło w Erze dwa razy składać reklamację za
    pośrednictwem emaila i w obu przypadkach dostałem odpowiedź również za
    pośrednictwem emaila. W dodatku podpisanego imieniem i nazwiskiem
    konsultanta ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 6. Data: 2009-02-10 20:38:22
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jesli ktos faks wrzucil do kubla pod faksem, to dlugo.
    > Ehhh - moze maja faks zintegrowany z niszczarka po prostu :)

    hehe, fakt, znam duży koncern zachodni w którym z listów oburzonych klientów
    robi się samolociki i puszcza po biurze ... ;-)
    brat

  • 7. Data: 2009-02-10 20:40:30
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > 30 dni ustawowe + czas na przesłanie korespondencji pocztą - w sumie
    > około 45 dni

    a to luz, uspokoiłeś mnie, czyli "przyjdzie czas, przyjdzie i jedzenie" :-)
    dzięki,
    brat

  • 8. Data: 2009-02-10 21:06:24
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

> [...]
    > poprosić ich o odpowiedzi emailem, ani nawet 90% najrpostrzych nawet
    > reklamacji zgłosić przez telefoniczne BOA (jest już gorzej niż na

    ja akurat na BOA ery nie mogę narzekać. Jakiś czas temu zgłaszałem 2
    reklamacje co prawda mailowo i odzew z ich strony był szybki. Na odpowiedź
    czekałem ok 2 dni. Reklamację rozpatrzyli pozytywnie o czym poinformowali
    mnie mailowo. Oficjalne rozpatrzenie reklamacji otryzmałem pocztą (na to
    jest chyba jakas ustawa). Poza tym na inne rzeczy też odpisują w miarę
    szybko z reguły 2-3 dni i sprawa rozwiązana.

    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2009-02-11 09:19:17
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009 22:06:24 +0100, "Adam" <a...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >jest chyba jakas ustawa). Poza tym na inne rzeczy też odpisują w miarę
    >szybko z reguły 2-3 dni i sprawa rozwiązana.

    Ja składałem reklamację w salonei w Warszawie na Złotej. Podczas
    zdejmowania mi simlocka z E61 po upływie umowy zablokowali telefon na
    amen wiec wzięli go by serwis Nokii go odblokował. No i przez 4
    tygodnei nic - żadnego kontaktu, żadnegoi info. Byłem wtedy obok to
    zaszedłem ponownie - telefon nie był gotowy a konsultant nei był w
    stanei powiedzieć kiedy będzie. Zaproponował złożenie reklamacji -
    złożyłem. 2 dni później dostałęm SMS-a z prośbą o odbiór telefonu. O
    całej sprawie bym zapomniał gdyby nie to że kilka dni później
    zadzownili do mnie z BOK-u z przeprosinami że to tak długo trwało i
    jako zadośćuczynienie zaproponowali rekompenstę typu 20 minut gratis
    przez 6 miesięcy.Niby niewiele ale dobre wrażenie zrobili. Kolejna
    rekjlamacja - tym razem telefoniczxna - jakiś meisiąc później.
    Włączyłem sobie na próbę usługę EraMail - można to zrobić bez opłata
    testowo na 30 dni. Tylko że u mnei na Nokii N95 nie chciało zadziałać.
    Zadzowniłem z reklamacją - potwierdzili że mają problem. Usuwali go ~3
    tygodni a czas testu leciał. Jak rozwiązali to zadzownili że działa.
    No to ja że miałem 30 dni na testowanei a teraz to mi zostało tylko
    kilka. W odpowiedzi od ręki dostałem 6 miesiecy usługę gratis. 2
    kontakty w ciagu ostatnich kilku miesiecy i oba zostawiły pozytywne
    wrażenie.

    Zdrówko