  • Data: 2009-04-09 02:39:57
    Temat: Re: pytanie o monitoring
    Od: "VSS" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "byku" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:grj9fn$g25$1@news.onet.pl...

    > Zorientowałem się że na allego rejestratory pod dysk SATA chodzą już po
    > ok. 600 zł (sterowane myszką). Mam pytanie odnośnie kamer - jaki jest
    > zasięg jeśli chodzi o kamery przewodowe? Do ostatniego budynku mam ok. 60
    > mb kabla do położenia, czy to się nie odbije za bardzo na jakości?

    60m dobrego kabla nie powinno w jakiklwiek sposób wpłynąc na jakośc,
    swobodnie ciągnęłem po 100-200m i obraz był bezprobelmowy, w razie kryzysu
    zawsze możesz zamontowac wzmacniacz lub wzmacniacz z korekcją:

    http://sklep.delta.poznan.pl/wzmacniacze-video_c265_
    cc0.html

    wtedy obraz będziesz miał HDTV :)

    jak chcesz z jednego punktu puścic kilka kamer a nie chcesz ciagnąć wielu
    koncentryków zastosuj skrętkę.
    masz do wybory wersję pasywna i aktywną:
    http://sklep.delta.poznan.pl/transmisja-video-i-audi
    o-po-skretce-(aktywna)_c114_cc0.html
    http://sklep.delta.poznan.pl/transmisja-video-i-audi
    o-po-skretce-(pasywna)_c402_cc0.html

    wtedy na jednej skrętce swobonie polecą 4 kamery.

    > Z drugiej strony nie są drogie kamery bezprzewodowe. Jak oceniacie
    > szkodliwość dla zdrowia stosowania wszędzie tego wifi, mam już tutaj
    > router bezprzewodowy a jeszcze z 3 kamery z odbiornikami i jeszcze
    > niedaleko mnie stoi bts plusa... sorry jesli to pytanie o szkodliwość wifi
    > was rozbawi ale zastanawia nas to...

    nie wyciagniesz na taki tani rejestrator strumienia IP. musiałbys postawić
    komputer który by wyciągał strumień i zamieniał go na sygnał wizyjny. sprawa
    totalnie nie płacalna.

    > Na koniec ostatnie pytanie - co sądzicie o kamerkach w cenie ok. 150-200
    > zł gał str
    > (tyle chce wydać na jedną kamerkę) jak jest z jakością obrazu, da się
    > zobaczyć twarz osoby?

    polecam te kamerę:
    http://sklep.delta.poznan.pl/kamera-kolor-cc-606s-ir
    d-4-6mm-ir_c358_p2698.html

    stosuje je w ostatnim czasie z duzym zadowoleniem ze strony uzytkowników.
    ma 520 linii obrazu co przy tej cenie naprawdę warto ją kupić. nadajnik
    podczerwieni świeci wyjątkowo dobrze.

    --
    VSS
    http://vss.pl