  • Data: 2009-04-09 00:05:31
    Temat: Re: pytanie o monitoring
    Od: "byku" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dziękuje za bardzo ważne dla mnie informacje.

    Czyli podsumowując najlepsze są kamery IP - z tego co zrozumiałem podłącza
    się je zwykłym kablem jaki używam na codzień do sieci (np. takim jakim łącze
    się pomiędzy routerem a kompem). Bardzo ważną rzeczą dla mnie jest to, że
    napisałeś o tym, że od razu tym jednym kabelkiem załatwiamy zasilanie !

    Do tego dochodzi lepsza jakość niż kamery WIFI.

    Pozostaje ostatnia kwestia - rejestrator. Rozumiem, że powininem w tym
    momencie zainwestować w jakiś rejestrator do kamer IP?
    Nie miałbym problemu z użytkowaniem kompa gdyby nie pobór prądu - szkoda mi
    żeby przez 24h komp pobierał jakieś 200-300w.

    pozdrawiam

    Maciek