  • Data: 2009-04-09 18:17:19
    Temat: Re: pytanie o monitoring
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Curious Gluszenia Slawinski napisał:

    > zalezy 'jak' przewodowe. kamery 'IP' ktore uzywaja przewodu (skretki) do
    > transmisji cyfrowej (ethernet) mozna ciagnac do 100m. strat jakosci nie ma,
    > sygnal cyfrowy.
    > kamera z 'rejestratorem' to wlasnie taka kamera.
    >
    > analogowe bez modulacji beda 'smuzyc' - takie poziome rozmycie obrazu -
    > jesli kabel jest za dlugi, mozna jednak stosowac wzmacniacze. zwykle przy
    > kiepskim kablu trzeba montowac wzmacniacz co ~20-30m.

    Nie będą - pod warunkiem właśnie przesyłania sygnału skrętką... Trzeba
    skompletować sprzęt potrafiący przesyłać sygnał symetryczny - czyli
    kamery z wyjściami symetrycznymi, rejestrator z wejściami symetrycznymi
    albo podokładać symetryzatory i desymetryzatory w torze przesyłowym
    (przy kamerze symetryzator wizyjny, przy rejestratorze desymetryzator a
    pomiędzy - skrętka.

    --
    Darek