  • Data: 2010-09-05 23:40:08
    Temat: Re: przepłaciłem za ubezpieczenie ?
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Wrz, 18:21, WS <L...@c...pl> wrote:

    > Wartosc ma tu stosunkowo niewielki wplyw... jesli juz to procentowa
    > utrata wartosci (bo do rozliczenia naprawy bierze sie koszt czesci
    > nowych - katalogowy) - w takim porownaniu Astra calkiem dobrze trzyma
    > cene.
    > Co z tego, ze S-klasa bedzie miala 3x wyzsza wartosc, jesli jej
    > naprawa przy podobnej kolizji bedzie 5x drozsza niz Astry ;) tym
    > bardziej zalapie sie na szkode calkowita...

    Łatwiej "przełknąć" 10 tyś czy 35 tyś w razie kradzieży?
    Przednia szyba - opel bez AC to 500 zł mniej w kieszeni MB 4x tyle...
    AC to nie tylko szkoda całkowita, ale nawet jeśli się "załapie" to
    przecież dostaniesz pieniądze....
    Jak dla mnie to powyżej 10 lat się nawet bardziej opłaca bo płacę
    składkę tylko od 30k wartości i aż tak nie bije po kieszeni ;)