  • Data: 2010-09-06 09:19:33
    Temat: Re: przepłaciłem za ubezpieczenie ?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Wrz, 23:40, kkk <m...@g...com> wrote:
    > On 5 Wrz, 18:21, WS <L...@c...pl> wrote:

    > Łatwiej "przełknąć" 10 tyś czy 35 tyś w razie kradzieży?

    zawsze twierdzilem, ze nalezy kupowac samochod, na ktory nas stac ;) ,
    zeby sie specjalnie nim nie przejmowac ;), ale to juz OT

    > AC to nie tylko szkoda całkowita, ale nawet jeśli się  "załapie" to
    > przecież dostaniesz pieniądze....

    Ale dokladnie to napisalem, ze w takich samochodach "AC praktycznie
    dziala tylko w wypadku kradziezy" + szkoda calkowita. Dokladnie chodzi
    mi tylko o to, ze nie warto doplacac za mniejsza amortyzacje, naprawe
    na nowych czesciach...

    > składkę tylko od 30k wartości i aż tak nie bije po kieszeni ;)
    patrz punkt 1 ;)

    WS