  • Data: 2010-09-06 12:33:48
    Temat: Re: przepłaciłem za ubezpieczenie ?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 12:29, kkk <m...@g...com> wrote:

    > Wg mnie to nie kwestia "stać czy nie stać" ja tam nie lubię wyrzucać/
    > tracić nie potrzebnie żadnych pieniędzy ;). Choćbym kupił auto
    > wartości jednej dniówki mojej pracy to i tak bym się "przejął", że
    > ktoś mi ją ukradł - również OT.

    Ciagnac dalej OT ;) to w takim wypadku ubezpieczanie sie nie kalkuluje
    statystycznie rzecz biorac ;)
    Firmy ubezp. na tym zarabiaja, wiec taniej samemu "zabrac" tez zysk -
    czyli ubezpieczyc sie u siebie - czytaj - nie wykupic polisy AC ;)

    WS

    PS. tym bardziej nie oplaca sie to firmom majacym duza flote
    samochodowa, czy tez policji, wojsku itp - powinni sobie sami
    zorganizowac fundusz i nie "dotowac" ubezpieczycieli...