-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!nntp-feed.chiark.greenend.
org.uk!ewrotcd!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Marek <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi
Date: Wed, 21 May 2014 13:29:54 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 23
Message-ID: <lli2ns$plg$1@speranza.aioe.org>
References: <537c7c6f$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: marras.zg@gmail-kropka-pl
NNTP-Posting-Host: K6wZ8CC9+F4W9y+tvJXC5w.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533609
[ ukryj nagłówki ]On 21.05.2014 12:14, hisjusz wrote:
> Samochód Polo 6n2 1.4 tdi 2000r. Mam problem z włączeniem biegu przy
> redukcji z 3 na 2. Problem wydaje się słabnąć z długością podróży, to
> znaczy pierwsze 3 km jest ciężko albo w ogóle się nie da wbić biegu z 3
> na 2, po 3 km redukcja wychodzi coraz łatwiej. W skrzyni dwa lata temu
> zmieniany był synchronizator 3 biegu. Przed zmianą synchronizatora
> najpierw był problem z wbijaniem 3 biegu a finalnie w ogóle nie dało się
> go włączać. Pan po wymianie synchronizatora twierdził że kółeczko
> synchronizacji będzie działać do końca żywota samochodu(30 000 temu)
> Jednym z podejrzanych występowania problemu z redukcją jest olej w
> skrzyni biegów. Widziałem wycieki więc jadąc do mechanika napisałem na
> kartce do sprawdzenia okolice skrzyni biegów. Samochód z warsztatu
> odbierała inna osoba stąd nie wiadomo co zostało zrobione. Wydaje mi
> się, może to zbieg okoliczności, że od wizyty u mechanika występuje
> problem z redukcją.
>
> Jakie pomysły przyczyny ma grupa?
Malo oleju albo zly olej?
--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
Najnowsze wątki
- 2024-06-29 eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- 2024-06-30 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- 2024-06-29 poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- 2024-06-29 Tesla to wóz dla mnie
- 2024-06-30 Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- 2024-06-29 Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- 2024-06-30 Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- 2024-06-29 na chuj mieć dom?
- 2024-06-29 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-29 Warszawa => SQL Database Developer <=
- 2024-06-29 Poznań => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-06-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-06-29 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=