eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta
    Blueconnect
    Date: Mon, 22 Jun 2009 15:42:43 +0200

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciek
    z dnia: 2009-06-22 15:25:
    > Czyli jednak czegoś nie jesteś pewien...
    czepialstwa ciąg dalszy:
    tak, nie jestem pewien czy ERA rozlicza pakiety IN i OUT sumarycznie czy
    oddzielnie, bo do tej pory nie było to nam potrzebne i jeszcze niedawno
    nie było w ogóle tego problemu

    > Zajrzyj do regulaminu usługi BC, sprawdź wszystko dokładnie. Może Era
    > Twoje połączenia traktuje w sposób niestandardowy, może jest na to
    > cennik usług dodatkowych?
    jasne i zmienili nagle niedawno regulamin i napisane jest: komunikacja
    GPRS protokołem TCP/IP 3gr/100B, a protokołem UDP 30gr/100kB ;)

    nic w regulaminie nie ma, cena jest za przesył/transfer(*) danych, jak
    byk stoi 3gr/100kB

    2 lata było dobrze, a nagle cennik jest zależny od protokołu? to ja znam
    jeszcze parę protokołów mogę im podrzucić nowe zmiany do cennika ;)

    > Chociaż nie powinno mnie nic dziwić w tej
    > sieci. W sumie, to nawet jak wszystko sprawdzisz i zaniesiesz swój
    > komputer z modemem do nich i pokażesz o co chodzi, to i tak usłyszysz,
    > że operator nie uznaje programów rozliczających innych niż swój własny
    > system.
    tego się właśnie obawiamy, dlatego zapytałem czy ktoś już to przerabiał,
    bo na moje oko "rżną" wszystkich użytkowników BC, tylko Ci jeszcze tego
    nie wiedzą, bo ile osób sprawdza ile danych
    przesłało/przetransferowało(*) i ile zostali obciążeni po każdej sesji?

    (*) niepotrzebne skreślić ;)

    Paweł