eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
  • Data: 2009-06-22 14:54:54
    Temat: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciek
    z dnia: 2009-06-22 16:32:
    > W zwykłym TakTak-u ponad rok temu wszystko było OK. Dlatego podejrzewam,
    > że jednak Ci się coś zwyczajnie pomyliło o co może nie być trudno, jeśli
    > przyznajesz się do niewiedzy na temat sposobu rozliczania (in/out razem
    > czy oddzielnie).
    czepiasz się straszliwie, gdyby _jedyny_ błąd to było naliczenie sesji
    IN i OUT oddzielnie to powinni zabrać 6gr, a nie 29gr (pomijając fakt,
    że u nas nie ma sesji IN :])

    aż sprawdziłem jak było dawniej, przed mniej więcej miesiącem (dwoma,
    trzema, pięcioma... przed rokiem nie chciało mi się sprawdzać) sesja
    kosztowała 3gr sprawdzone z logów urządzeń, a nie z regulaminu

    czyli czytanie regulaminu i inne Twoje czepialstwo nie ma nic wspólnego
    z meritum naszego problemu

    resumując: ERA źle nalicza opłaty (dziś też sprawdzone na kolejnych
    kartach) chyba zatrudnimy specjalną osobę do sprawdzania rozliczeń z Erą :/

    > No ale poczekajmy na odpowiedź z BOA...
    chyba ruski miesiąc będziemy czekać, jakby to był prosty _nasz_ błąd
    (np. nieprzeczytanie regulaminu(*)) to już dawno mielibyśmy odpowiedź, a
    tu cisza...

    (*) a może to jest jakaś kara Ery za to, że czytaliśmy go niedokładnie??
    ;) tylko kto wykablował, że nie nauczyliśmy się ich regulaminu na
    pamięć?? może niejaki Maciek ;)

    Paweł