eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect › Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
  • Data: 2009-06-22 14:32:20
    Temat: Re: prezes ERY zbiera na nowy samochód? czyli jak okradane są konta Blueconnect
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał
    > czepialstwa ciąg dalszy:
    > tak, nie jestem pewien czy ERA rozlicza pakiety IN i OUT sumarycznie czy
    > oddzielnie,

    Zatem zajrzyj do warunków świadczenia usługi - tam jest to napisane na
    pewno. A przynajmniej powinno być. Jeśli nie, możesz to pewnie uznać za
    podstawę swojej reklamacji.

    > bo do tej pory nie było to nam potrzebne i jeszcze niedawno nie było w
    > ogóle tego problemu

    Czyli przez 2 lata korzystaliście z usługi nieświadomie? :P

    > tego się właśnie obawiamy, dlatego zapytałem czy ktoś już to przerabiał,
    > bo na moje oko "rżną" wszystkich użytkowników BC, tylko Ci jeszcze tego
    > nie wiedzą, bo ile osób sprawdza ile danych przesłało/przetransferowało(*)
    > i ile zostali obciążeni po każdej sesji?

    W zwykłym TakTak-u ponad rok temu wszystko było OK. Dlatego podejrzewam, że
    jednak Ci się coś zwyczajnie pomyliło o co może nie być trudno, jeśli
    przyznajesz się do niewiedzy na temat sposobu rozliczania (in/out razem czy
    oddzielnie).

    No ale poczekajmy na odpowiedź z BOA...

    M.