eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi. › Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
  • Data: 2011-04-21 15:19:42
    Temat: Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Ława wrote:

    > Jazda rajdowa a jazda po drogach publicznych to dwie różne rzeczy.
    >
    > W pierwszym przypadku priorytetem jest czas przejazdu, w drugim - (w
    > kolejności): bezpieczeństwo, ekonomia i maksymalna przepustowość.

    To jest priorytet przy projektowaniu sieci drogowej. Indywidualne priorytety
    bywają mocno różne, zależne od kierowcy, chwili, celu jazdy, itd. Ale nieomal
    zawsze przepustowość jest na miejscu odleglejszym niż czas przejazdu.

    > Płynna jazda bardzo temu sprzyja. Nerwowa, z ciągłym przyśpieszaniem i
    > ostrym hamowaniem - zdecydowanie nie.

    Zależy gdzie i kiedy. Na drodze zatłoczonej owszem choć nie zawsze (np.
    wystarczy odpowiedio durnowato ustawiona sygnalizacja by opłacało się np. cisnąć
    ile da aby nie zgubić "zielonej fali"), na pustej -- nie koniecznie.

    pzdr
    \SK