  • Data: 2011-04-21 22:49:42
    Temat: Re: kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 20:47, Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl> wrote:

    > I oczywiscie masz biezacy SRJ i WOS pod reka? Jestes pewny, ze nic nie
    > pojedzie szybciej niz te 50?

    ...a jak glowna jedzie TIR to czekasz ile? Masz jakies extra dane jak
    bedzie jechal? Widzisz, ze zdazysz, to zapewne jedziesz...
    Czy sie to komus podoba, czy nie ;) pociag jest chyba najbardziej
    przewidywalnym pojazdem. Nawet bardziej niz stojacy na poboczu
    samochod, ktory niespodziewanie moze ruszyc, lub ktos np. otworzy
    drzwi bez patrzenia w lusterko...

    WS