eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
  • Data: 2011-04-21 21:11:09
    Temat: Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-21 00:11, Grejon pisze:

    > Ja kiedys o mało nie wjechałem na pełnym gazie na niestrzeżony przejazd
    > kolejowy i nie dlatego, że go nie zauważyłem - wiedziałem, że tam jest
    > bo to trasa, którą jeżdżę min. raz w miesiącu, co więcej widziałem
    > jebitnie czerwony znak STOP. Po prostu coś mnie zaćmiło i myślałem że
    > jestem 200 m dalej na skrzyżowaniu, na którym mam pierwszeństwo.

    Tak, ale mimo wszystko to co innego niż ominięcie rogatek. Sytuacja
    byłaby porównywalna do twojej, gdyby je z gapiostwa staranowała. Skoro
    je omijała, to raczej świadomie. Odruchowo i automatycznie to można
    robić rzeczy do których przywykłeś i masz obcykane. Omijanie półzapór
    raczej do takich nie należy;)

    Shrek.