  • 1. Data: 2011-04-20 22:56:59
    Temat: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,94679
    31,Dwa_pociagi_uderzyly_w_samochod.html
    Kobieta kierująca audi wjechała na tory zamknięte półrogatkami. W samochód
    uderzył pociąg towarowy, audi zostało odrzucone na drugi pas torów, wtedy na
    samochód najechał pociąg InterCity. - Kierująca samochodem zginęła na
    miejscu

    powiedzcie mi co kieruje osobami omijajacymi polzapory? jakim tepakiem
    trzeba byc?
    ja ominalem raz rogatki ale zanim to zrobilem, wylazlem z samochodu, wlazlem
    na srodek torow i wypatrywalem swiatelek z dobre pol minuty. dopiero jak sie
    upewnilem to ominalem jednoczesnie sprawdzajac ponownie podczas
    przejezdzania czy znaniecka mi cos sie nie pojawilo na torach. rogatki byly
    uszkodzone i stalem kilka minut - gwoli wyjasnienia.

    --
    ---------- sirapacz -------------
    Zdeklarowany fiaciarz:)

  • 2. Data: 2011-04-20 23:02:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Apr 2011 22:56:59 +0200, Michał Gut wrote:
> [...]
    >miejscu
    >
    >powiedzcie mi co kieruje osobami omijajacymi polzapory? jakim tepakiem

    Calkiem odwrotnie - rozsadnym trzeba byc, tepaki czekaja pare minut
    nie wiadomo na co :-)

> [...]
    >przejezdzania czy znaniecka mi cos sie nie pojawilo na torach. rogatki byly
    >uszkodzone i stalem kilka minut - gwoli wyjasnienia.

    Z samochodu nie bylo wystarczajacej widocznosci ? W koncu to nie
    Francja, ile pociag moze miec - 40m/s ?

    J.

  • 3. Data: 2011-04-20 23:03:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

> [...]
    > podczas przejezdzania czy znaniecka mi cos sie nie pojawilo na torach.
    > rogatki byly uszkodzone i stalem kilka minut - gwoli wyjasnienia.

    W jakim celu wypatrywałeś pociągu przez pół minuty stojąc na środku torów?

  • 4. Data: 2011-04-20 23:09:06
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ionhap$gdo$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > na samochód najechał pociąg InterCity. - Kierująca samochodem zginęła na

    Ta pani właśnie wygrała nagrodę Darwina.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-04-20 23:10:11
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-20 22:56, Michał Gut pisze:
> [...]
    > pociąg InterCity. - Kierująca samochodem
    > zginęła na miejscu
    >
    > powiedzcie mi co kieruje osobami omijajacymi

    Upośledzona pula genowa.

    JK

  • 6. Data: 2011-04-20 23:45:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > samochodem zginęła na miejscu
    >
    > powiedzcie mi co kieruje osobami omijajacymi polzapory? jakim tepakiem

    Omijanie, omijaniem, ale jak już się robi coś takiego, to opuszczone
    półzapory powinny być sygnałem żeby się przynajmniej rozejrzeć. W
    którąkolwiek ze stron.

    Prawda jest taka, że ludzie czasem robią przedziwne rzeczy. Chwila
    jakiegoś zamyślenia, wyłączenia i pół biedy jak się komuś wtedy przypali
    jedzenie na patelni, a gorzej jak wywinie taki numer.

  • 7. Data: 2011-04-21 00:02:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Z samochodu nie bylo wystarczajacej widocznosci ? W koncu to nie
    > Francja, ile pociag moze miec - 40m/s ?
    w tym miejscu nie bo chgoc tory proste na 1-2km w jedna i 1km w druga to
    krzaki sa w poblizu rogatek

  • 8. Data: 2011-04-21 00:05:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > W jakim celu wypatrywałeś pociągu przez pół minuty stojąc na środku torów?

    bo byla noc, wiedzialem ze czeka mnie objezdzanie polzapor a ze ja z tych
    paranoicznych to sprawdzalem bardzo dokladnie czy moge objechac a poza tym
    jak jest fefnascie swiatelek trzeba rozroznic ktore stoja a ktore sie
    ruszaja
    moja matka i brat kiedys by zostali zdjeci na niestrzezonym przejezdzie 2
    dekady temu (fart).

  • 9. Data: 2011-04-21 00:06:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Prawda jest taka, że ludzie czasem robią przedziwne rzeczy. Chwila
    > jakiegoś zamyślenia, wyłączenia i pół biedy jak się komuś wtedy przypali
    > jedzenie na patelni, a gorzej jak wywinie taki numer.

    no co jak co, ale ominiecie zapor wymaga conajmniej ich zauwazenia a oprocz
    tego podjecia decyzji o omijaniu. to nie jazda po znanej na pamiec trasie
    gdzie wsiadasz i przy wysiadaniu uswiadamiasz sobie ze nie pamietasz trasy
    jaka porzejechales.

  • 10. Data: 2011-04-21 00:11:57
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-21 00:06, Michał Gut pisze:

> [...]
    > oprocz tego podjecia decyzji o omijaniu. to nie jazda po znanej na
    > pamiec trasie gdzie wsiadasz i przy wysiadaniu uswiadamiasz sobie ze nie

    Ja kiedys o mało nie wjechałem na pełnym gazie na niestrzeżony przejazd
    kolejowy i nie dlatego, że go nie zauważyłem - wiedziałem, że tam jest
    bo to trasa, którą jeżdżę min. raz w miesiącu, co więcej widziałem
    jebitnie czerwony znak STOP. Po prostu coś mnie zaćmiło i myślałem że
    jestem 200 m dalej na skrzyżowaniu, na którym mam pierwszeństwo.

    PS. Tak, wiem, powinienem teraz oprawić PJ w szklaną ramkę i na ścianie
    powiesić.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi