  • Data: 2011-04-22 00:29:58
    Temat: Re: kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Apr 2011 23:09:33 +0200, jarek d. wrote:
    >Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    >
    >Hmmm... psychiatra nie jestem, ale to chyba jakies wypieranie...
    >Dwa (sic!) pociagi rozsmarowaly auto na przejezdzie, a grupowi miszcze
    >teoretyzuja o przewidywalnosci pociagu.

    No wiesz, nie ponosimy odpowiedzialnosci za kazda glupia babe, ktora
    nie wiadomo co nawywijala.
    Mniej wiecej wiemy jak wyglada pociag i czego sie spodziewac na
    przejezdzie - skoro sa przejazdy niestrzezone bez zapor, to niby czemu
    nie daloby sie przejechac bezpiecznie przez polzapory ?

    Za to moze nie wszyscy wiedza ze przejazd strzezony powinni traktowac
    tak samo jak niestrzezony - zwolnic, zatrzymac sie w razie potrzeby,
    rozejrzec, przejechac - bo mimo podniesionych zapor pociag nadal ma
    pierwszenstwo przejazdu :-)

    >"Otwarte drzwi bez patrzenia w lusterko"... Analogia po ch..u
    >Z takim podejsciem - Darwin czeka, Panowie.

    No i wiesz - zdarzylo mi sie miec przejazd na codziennej drodze i co ?
    Rzut oka na zegarek - jak byla 7:55 to skrecalem na przejazd
    niestrzezony. Bo na rogatkach z duzym pradopodobienstwem stracilbym
    kilka minut.
    I co ? I nic. Nawet srednia mgla nie jest problemem.

    J.