eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi. › Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
  • Data: 2011-04-21 14:22:52
    Temat: Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-20 23:45, Tomasz Pyra pisze:
    > Omijanie, omijaniem, ale jak już się robi coś takiego, to opuszczone
    > półzapory powinny być sygnałem żeby się przynajmniej rozejrzeć. W
    > którąkolwiek ze stron.

    Instruktorzy nauki jazdy znają taki problem który objawia się tym że
    spora część ludzi chcąc sprawdzić czy nie nadjeżdża pociąg/tramwaj albo
    wjeżdża na tory i dopiero wtedy sprawdza czy coś nie jedzie albo
    dojeżdża bezpośrednio do szyn zanim zacznie się rozglądać. Takim samym
    problemem jest rozglądanie się tylko dla formalności, jak nic nie jedzie
    to wyjdzie że się rozglądnął i przejechał. Jak coś jedzie to i tak nie
    zdąży zatrzymać się w odpowiedniej odległości od torów. Ot taka ludzka
    głupota która jest bardzo powszechna.