  • Data: 2011-04-22 00:14:42
    Temat: Re: kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 23:09, "jarek d." <d...@w...tlen.pl> wrote:

    > Hmmm... psychiatra nie jestem, ale to chyba jakies wypieranie...
    > Dwa (sic!) pociagi rozsmarowaly auto na przejezdzie, a grupowi miszcze
    > teoretyzuja o przewidywalnosci pociagu.

    a jesli uchwala, ze przez przejazd kolejowy mozna przechodzic tylko w
    czerwonych skarpetkach, to tych w czarnych nazwiesz samobojcami? ;)

    myslenie nie boli ;)

    zalezy to od konkretnej sytuacji... znam kilka przejazdow na jednym w
    miare prostym torze... jesli droga jest o malym natezeniu ruchu to
    jest tylko znak STOP, jesli o wiekszym to rogatki... jakos ludzie
    masowo nie gina na tych przejazdzach bez rogatek ;)

    analogicznie wjazd na czerwonym - przeciez wystarczy sie rozgladnac i
    jechac tylko w sytuacji 100% bezpiecznej - tak samo ludzie nie gina na
    takich skrz. jesli swiatla nie dzialaja...

    > "Otwarte drzwi bez patrzenia w lusterko"... Analogia po ch..u

    z wlasnej praktyki - otwarli mi tak drzwi conajmniej 2x gdy jechalem
    rowerem, 1x motocyklem - gdyby mnie cos wyprzedzalo w tej chwili
    wypadek na 100%...

    a przez skrzyzowania, przejazdy kolejowe itp zawsze jade ostroznie,
    tzn. nawet jesli rogatki sa otwarte na wszelki wypadek patrze (bez
    zatrzymywania sie, bo po co w 99% przypadkow)

    WS