  • Data: 2023-10-05 00:54:25
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:ufg7vh$3d720$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Tylko że ktoś ich potem rozliczy z tego, na co się gapią. Warto
    > więc wiedzieć na co się gapią a to wymaga doświadczenia, wiedzy
    > itp. Bywa, że to nie jest trywialne, szczególnie jak to wiedza
    > techniczna. R&D to czasem ciężki kawałek chleba, mimo że z
    > zewnątrz widzisz proste "gapienie się".

    cicho wiem, tylko żartuję.

    Mam pracę (psychicznie) lżejszą od spania (żeby już nigdy nie
    naprawiać) tylko już zasilaczy i radiatorów nie mogę nosić. Oszczędzam
    rękę jak mogę. Stałem się mistrzem ergonomii. Obserwuje Hindusów,
    mistrzów świata opierdalania się. Wiele się od nich nauczyłem.

    Na szczęście na tzw zachodzie Safety First. Nikt nie jęczy że noszę po
    jednym zasilaczu czy biorę wózek. Podstawa to brać przedmioty dwiema
    rękami i żadnego pośpiechu. Take your time.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.