  • Data: 2023-10-05 11:33:16
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za szczegółowy opis. Ja bardziej Linuksowo, a to chyba trochę
    > inna klientela. Składanie i konfiguracja sprzętu akurat nie byłaby
    > problem, ale to wymaga fizycznej obecności.

    Powiedziałbym, że klientela w postaci "Linuks na desktopie" w zasadzie
    nie istnieje :) Zdarzają się serwery na Linuksie ale z uwagi na bardzo
    duże ograniczenia do pracy zdalnej z w/w programami pod Windows, robią
    jedynie jako zaawansowane routery, smb i generalnie są techniczne a nie
    "do pracy". Nikt nie wymyśla 'WINE' bo to proteza.

    Ponadto od momentu covid (co już pisałem) wiele osób zaczyna pracować
    zdalnie więc korzystają z VPN+RDP a czasem trzeba odpalić serwer
    terminali RDP. Czyli jeden komp na 10 userów naraz z RDP. Ostatnio nawet
    udało mi się to na Win11 z i5 12gen 64RAM i działa bardzo smacznie w
    sensie że chodzi jak "brzytwa" :)...co spowodowało, że można wyłączyć 10
    kompów i pracować na jednym za niewielką kasę. Januszeksy lubią takie
    oszczędności :)

    > Nb. co z legendarną upierdliwością takich układów? Wydaje się, że
    > środowisko masz wręcz modelowe, żeby różne panie Jadzie zatruły Ci
    > skutecznie życie?

    Wręcz przeciwnie. Większość pracowników "musi" mieć skończony kurs w
    zakresie obsługi danego programu albo robi się szkolenia (szkoleniowcy
    to osobny rodzaj pracy) i radzą sobie Ci pracownicy bardzo dobrze.
    Zgodzę się, że wymagana jest do nich często cierpliwość w myśl dowcipu:
    o cyrku i krowach, gdzie w jedną noc, nowo przyjęty kandydat nauczył
    krowy liczyć. Na pytanie dyrektora, jak mu się to udało, powiedział że
    pracował 10 lat i prowadził kurs dla księgowych :)

    Co do samego sprzętu, to od Windows7, przestał sprawiać problemy, tym
    bardziej, że desktopy są często dobrej marki a nie składaki. Dell czy HP
    króluje i spokojnie 10 lat bangla bezawaryjnie jako hardware.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>