  • Data: 2020-01-28 20:47:52
    Temat: Re: poznaj Zdziśka
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2020 o 15:47, Shrek pisze:

    > Tym bardziej - czemu w takim razie miałoby wzrosnąć dwukrotnie. Choć
    > wróć - może u nich mniej zabitych i rannych. No to trudno Polak chce
    > zapiedalać szybko ale bezpiecznie, to będzie drogo.

    IMO wzrośnie dwukrotnie bo może, a nie ze względu na realne koszty

    > Nie wiem - nie podawałem.

    w *direct raczej nadal możesz podać adres nie związany z tym z dowodem
    osobistym/rejestracyjnym

    > Za stłuczkę tak. Za solidnego dzwona dostajesz niby 10% a w praktyce
    > dwukrotnioe drożej. Po prostu akurat tak wyszło, że dla ciebie podrożało;)

    ale to chyba w tej samej firmie, bo jak szukasz nowej, to raczej po
    prostu 10% drożej. A w tej samej to i bez stłuczki zwykle drożało

    > No to żeś mnie zastanowił. Bo dwoje znajomych składało papieryu do sądu,
    > to od ręki złożyli propozycję ugody.

    dam Ci znać na dniach - PZU otrzymało od mojego prawnika pismo z
    terminem zapłaty ok. 20 stycznia, do dziś nie odpowiedzieli więc za
    chwilę kolejne ruchy (nie pamiętam dokładnie jakie, chyba jakaś próba
    przepchania tego w szybkim trybie a jak nie to sąd)

    > Papugą to akurat można być samemu - w końcu trzeba tylko pismo napisać i
    > koszty wyszczególnić.

    i pojawić się na jednej albo 5 sprawach sądowych, a jak sędzia będzie po
    stronie ubezpieczyciela to się odwoływać. Nie żałuję że brałem papugę do
    poprzednich spraw, szkoda na to czasu (a pieniądze za papugę zwracają z
    tego co pamiętam z nadwyżką)

    Lukasz