  • Data: 2020-01-28 16:47:03
    Temat: Re: poznaj Zdziśka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2020 o 08:10, ddddddddddddd pisze:

    > to nie zmienia faktu, że w UK (pomijając Londyn) wcale dużo drożej nie
    > jest (za to są inne zasady naliczania, np. pełny pakiet na takie samo
    > auto 10-letnie i dwuletnie kosztuje bardzo podobne pieniądze)

    Tym bardziej - czemu w takim razie miałoby wzrosnąć dwukrotnie. Choć
    wróć - może u nich mniej zabitych i rannych. No to trudno Polak chce
    zapiedalać szybko ale bezpiecznie, to będzie drogo.

    >  Raczej wzięli
    >
    > a tu się coś zmieniło? bo zwykle można było podać dowolny adres

    Nie wiem - nie podawałem.

    > a za
    > dowolną stłuczkę zabierali na starcie 10%

    Za stłuczkę tak. Za solidnego dzwona dostajesz niby 10% a w praktyce
    dwukrotnioe drożej. Po prostu akurat tak wyszło, że dla ciebie podrożało;)

    > no nie wiem, na razie wytoczyłem im dwie sprawy i obydwie skończyły się
    > w sądzie. Jedna na śmieszne 3 czy 4 tysiące skończyła się po ~1.5 roku
    > (w drugiej instancji), druga na ~>30.000 skończyła się.... po 4 latach
    > (co ma swoje plusy- już zapomniałeś, że płaciłeś papudze itp., a kwota
    > do wypłaty wzrosła o ok. 8.000zł )

    No to żeś mnie zastanowił. Bo dwoje znajomych składało papieryu do sądu,
    to od ręki złożyli propozycję ugody.

    >  Wada, że trzeba wpisowe zapłacić.
    >>

    > no i papudze i rzeczoznawcy...

    Papugą to akurat można być samemu - w końcu trzeba tylko pismo napisać i
    koszty wyszczególnić.

    --
    Shrek