    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: poznaj Zdziśka
    Date: Tue, 28 Jan 2020 07:10:13 +0000
    <5e2e76d9$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <r0m2dt$2fg$1@dont-email.me>
    <5e2f278b$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 27.01.2020 o 18:10, Shrek pisze:

    > Może dla ciebie, u mnie zdrożało z 700 na 900. Z tym, że zmieniłem w tym
    > czasie brykę na mocniejszą o 80 koni i miałem parkingówkę.

    to nie zmienia faktu, że w UK (pomijając Londyn) wcale dużo drożej nie
    jest (za to są inne zasady naliczania, np. pełny pakiet na takie samo
    auto 10-letnie i dwuletnie kosztuje bardzo podobne pieniądze)

    Raczej wzięli
    > się za tych co kombinowali z miejscem rejestracji albo zaliczali solidne
    > dzwony.

    a tu się coś zmieniło? bo zwykle można było podać dowolny adres, a za
    dowolną stłuczkę zabierali na starcie 10%

    > Znając procedury wziąłem od razu
    >
    > Nie ma na co czekać - kierujesz i spokojnie czekasz aż zaproponują ugodę
    > po tym jak dostaną odpis.

    no nie wiem, na razie wytoczyłem im dwie sprawy i obydwie skończyły się
    w sądzie. Jedna na śmieszne 3 czy 4 tysiące skończyła się po ~1.5 roku
    (w drugiej instancji), druga na ~>30.000 skończyła się.... po 4 latach
    (co ma swoje plusy- już zapomniałeś, że płaciłeś papudze itp., a kwota
    do wypłaty wzrosła o ok. 8.000zł )
    Ta będzie ciekawsza i mogę się założyć że polubownie nie zechcą wypłacić
    - mam chociażby fakturę na 1.500zł na prostowanie pogiętych blach w celu
    dojechania do kraju, podliczyłem każdą godzinę spędzoną w związku z tą
    szkodą... nie odpuszczę im.

    Wada, że trzeba wpisowe zapłacić.

    no i papudze i rzeczoznawcy...

    Lukasz