eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmpożiew zbiorowy - PlejRe: pożiew zbiorowy - Plej
  • Data: 2011-08-22 17:26:27
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" napisał w wiadomości
    J.F wrote:
    >>> budzi moje wielkie zdumienie. W końcu widac że Klient (pal
    >>> licho płeć) po informacji o wykorzystaniu limitu NIC z tym
    >>> faktem nie robi, nie sprawdza co jest przyczyną, nie chce
    >>> tego wyjaśnic, nie zważając na nic korzysta z telefonu! To
    >>> ma być normalne zachowanie w takiej sytuacji?
    >
    >> Jest kobieta i nie wie ze telefon zyje sobie wlasnym zyciem.
    >> Zreszta nie trzeba byc kobieta - rozsadnie uznala ze nie ma
    >> takiej mozliwosci i program sie pomylil.
    >> Albo przestala korzystac z internetu do konca miesiaca :-)

    >Połowicznie zgoda. Jednak dla mnie w takiej sytuacji
    >oczywistą reakcją jest/byłoby albo telefon do B.O.K.
    >albo skorzystanie z "play24" i sprawdzenie jak jest
    >faktycznie.

    >Dziwnie sądzę że gdybyś np. dostał błędną fakturę od
    >gazowni na 130 tys to nie odłożyłbyś jej na stertę
    >papierów, tylko od razu byś wyjaśniał co się stało..

    No to jak dostala fakture to interweniowala, niestety nie mamy
    porownania, gdyz liczniki gazowe raczej nie pokazuja zadnych ostrzezen
    :-)

    A i z faktura ... "twoje rachunki placa sie same" i niekoniecznie
    chcesz ogladac rachunek za gaz, czy telefon, ktory jest na ile jest,
    bo do tej pory zawsze byl uczciwie wystawiany, a przed urlopem masz
    wazniejsze rzeczy niz doczytywanie sie czy zaplacic trzeba 45 czy 55
    zl :-)

    >>> Kolejną "nieścisłością" jest to, że aplikację do obsługi
    >>> Play24 udostępniło znacznie poźniej niż 17 maja, ciekawe
    >>> więc co klientowi "włączono" (zwracam uwagę: włączono, a
    >>> nie klient włączył, ciekawe) co klient używał?
    >
    >> Syn zainstalowal jakis inny program.

    >Być może, pytanie tylko czy dobrze liczący,

    Widac dobrze.

    >i czy także nie
    >wgrał "pożeracza pieniędzy" (nieświadomie) przy okazji.

    A to niestety możliwe ... choc Maciej pisze ze Android mniej wiecej
    tyle zjada :-)

    >>> Jeśli to jest reprezentatywny przypadek (można mieć spore
    >>> obawy że tak jest), to ktoś z grupy pl.misc.telefonia.gsm
    >>> ma chyba racje uważając że P4(w osobie rzecznika Gruszki)
    >>> powinni "poszkodowani" po rękach całować za zgodę na to
    >>> by nastąpiło umorzenie należności, pod warunkiem zmiany
    >>> abonamentu na dostosowany do faktycznego profilu klienta.
    >
    >> No, jak im Play sprzedal taki telefon z "fabrycznie"
    >> zainstalowanym smietnikiem, bez stosownej informacji, to chyba
    >> jednak odwrotnie powinno byc.

    >Tylko kwestia sprzedania "ze śmietnikiem" jest
    >dość wątpliwa..

    Mowisz ?

    >Miałem w rękach w ostatnim czasie cztery różne
    >modele HTC, w tym dwa od operatorów* pozostałe
    >dwa ze sklepu / od dystrybutora na polskę, i..
    >żaden z nich nie miał extra zmian mogących
    >wpływać na wysokość rachunku.

    A wszystkie byly fabrycznie skonfigurowane tak, ze pytaly sie czy moga
    rozpoczac transmisje ?
    I czy operator wyraznie ostrzegl ze telefon moze dokonywac transmisji,
    i jeszcze dolaczyl liste programow transmitujacych dane bez pytania ?

    >Sumując: silne przekonanie, graniczące omal
    >z pewnością że "nie jest prawdą jakoby".

    Z drugiej strony - to ponoc nie jest jedna glupia baba, ale tysiace
    "poszkodowanych". Czyli sprawia to trudnosc przecietnemu klientowi.

    >Na
    >klikanie przez klienta "dalej, dalej, da.."
    >bez zrozumienia komunikatów, 100% lekarstwa
    >nie ma, acz uważam że taryfy "AI" mogą być
    >krokiem w dobrą stronę, a ich "wciśnięcie"
    >klientom którzy sami sobie wyrządzili szkody
    >jest jak najbardziej uzasadnione. Po to by
    >raz kolejny jej sobie nie wyrządzili i nie
    >robili kolejnych "zadym".

    Z tym ze powinni to robic przy sprzedazy smartfona,
    a (zakladajac) jesli sie dostarczylo "felerny" sprzet, to nalezy go
    naprawic, a nie wymagac na kliencie zmiane taryf. Bo moze klient sobie
    nie zyczy zmiany taryfy.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: