  • Data: 2011-09-09 23:49:50
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaneQ <j...@l...pl> wrote:

    > Odpal Terminal > komenda su >podaj hasło roota> Już możesz sobie
    > rozp######ić system :D

    Jakie znowu hasło? W zrootowanym androidzie jest jak ve viście -
    podniesienie uprawnień potwierdza się przyciskiem "tak".
    A już raz zepsułem nawet i bez terminala. W którymś cyjanogenie wlazłem w
    jakieś performance menu, które nawet o podniesienie uprawnien wcale nie
    pytało, a pozwoliło na włączenie jakiegoś podkręcania, które powodowało
    wieszanie systemu przy starcie. Musiałem przywrócić z recovery.

    Ale zabawne, jak linuksiarze w zależności od wiatru dostęp niskopoziomowy
    przedstawiają raz jako zaletę raz jako wadę.