-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: pożiew zbiorowy - Plej
Date: Mon, 22 Aug 2011 19:26:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 100
Message-ID: <j2u3fg$a9v$1@news.onet.pl>
References: <2...@b...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl>
<1g6hz4jfu01zk$.9p17kohaoapt$.dlg@40tude.net> <j2rh5b$5ap$1@news.onet.pl>
<j2t1el$qc0$1@news.onet.pl> <j2u17o$17k$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: abpl170.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314033968 10559 83.8.53.170 (22 Aug 2011 17:26:08 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Aug 2011 17:26:08 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j2u17o$17k$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015135
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" napisał w wiadomości
J.F wrote:
>>> budzi moje wielkie zdumienie. W końcu widac że Klient (pal
>>> licho płeć) po informacji o wykorzystaniu limitu NIC z tym
>>> faktem nie robi, nie sprawdza co jest przyczyną, nie chce
>>> tego wyjaśnic, nie zważając na nic korzysta z telefonu! To
>>> ma być normalne zachowanie w takiej sytuacji?
>
>> Jest kobieta i nie wie ze telefon zyje sobie wlasnym zyciem.
>> Zreszta nie trzeba byc kobieta - rozsadnie uznala ze nie ma
>> takiej mozliwosci i program sie pomylil.
>> Albo przestala korzystac z internetu do konca miesiaca :-)
>Połowicznie zgoda. Jednak dla mnie w takiej sytuacji
>oczywistą reakcją jest/byłoby albo telefon do B.O.K.
>albo skorzystanie z "play24" i sprawdzenie jak jest
>faktycznie.
>Dziwnie sądzę że gdybyś np. dostał błędną fakturę od
>gazowni na 130 tys to nie odłożyłbyś jej na stertę
>papierów, tylko od razu byś wyjaśniał co się stało..
No to jak dostala fakture to interweniowala, niestety nie mamy
porownania, gdyz liczniki gazowe raczej nie pokazuja zadnych ostrzezen
:-)
A i z faktura ... "twoje rachunki placa sie same" i niekoniecznie
chcesz ogladac rachunek za gaz, czy telefon, ktory jest na ile jest,
bo do tej pory zawsze byl uczciwie wystawiany, a przed urlopem masz
wazniejsze rzeczy niz doczytywanie sie czy zaplacic trzeba 45 czy 55
zl :-)
>>> Kolejną "nieścisłością" jest to, że aplikację do obsługi
>>> Play24 udostępniło znacznie poźniej niż 17 maja, ciekawe
>>> więc co klientowi "włączono" (zwracam uwagę: włączono, a
>>> nie klient włączył, ciekawe) co klient używał?
>
>> Syn zainstalowal jakis inny program.
>Być może, pytanie tylko czy dobrze liczący,
Widac dobrze.
>i czy także nie
>wgrał "pożeracza pieniędzy" (nieświadomie) przy okazji.
A to niestety możliwe ... choc Maciej pisze ze Android mniej wiecej
tyle zjada :-)
>>> Jeśli to jest reprezentatywny przypadek (można mieć spore
>>> obawy że tak jest), to ktoś z grupy pl.misc.telefonia.gsm
>>> ma chyba racje uważając że P4(w osobie rzecznika Gruszki)
>>> powinni "poszkodowani" po rękach całować za zgodę na to
>>> by nastąpiło umorzenie należności, pod warunkiem zmiany
>>> abonamentu na dostosowany do faktycznego profilu klienta.
>
>> No, jak im Play sprzedal taki telefon z "fabrycznie"
>> zainstalowanym smietnikiem, bez stosownej informacji, to chyba
>> jednak odwrotnie powinno byc.
>Tylko kwestia sprzedania "ze śmietnikiem" jest
>dość wątpliwa..
Mowisz ?
>Miałem w rękach w ostatnim czasie cztery różne
>modele HTC, w tym dwa od operatorów* pozostałe
>dwa ze sklepu / od dystrybutora na polskę, i..
>żaden z nich nie miał extra zmian mogących
>wpływać na wysokość rachunku.
A wszystkie byly fabrycznie skonfigurowane tak, ze pytaly sie czy moga
rozpoczac transmisje ?
I czy operator wyraznie ostrzegl ze telefon moze dokonywac transmisji,
i jeszcze dolaczyl liste programow transmitujacych dane bez pytania ?
>Sumując: silne przekonanie, graniczące omal
>z pewnością że "nie jest prawdą jakoby".
Z drugiej strony - to ponoc nie jest jedna glupia baba, ale tysiace
"poszkodowanych". Czyli sprawia to trudnosc przecietnemu klientowi.
>Na
>klikanie przez klienta "dalej, dalej, da.."
>bez zrozumienia komunikatów, 100% lekarstwa
>nie ma, acz uważam że taryfy "AI" mogą być
>krokiem w dobrą stronę, a ich "wciśnięcie"
>klientom którzy sami sobie wyrządzili szkody
>jest jak najbardziej uzasadnione. Po to by
>raz kolejny jej sobie nie wyrządzili i nie
>robili kolejnych "zadym".
Z tym ze powinni to robic przy sprzedazy smartfona,
a (zakladajac) jesli sie dostarczylo "felerny" sprzet, to nalezy go
naprawic, a nie wymagac na kliencie zmiane taryf. Bo moze klient sobie
nie zyczy zmiany taryfy.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.11 17:42 Waldek Godel
- 22.08.11 20:03 MarekM
- 23.08.11 06:19 Jeremiasz
- 24.08.11 16:08 Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
- 29.08.11 16:34 Smok Eustachy
- 06.09.11 21:32 Skrypëk
- 06.09.11 21:37 Skrypëk
- 09.09.11 19:40 JaneQ
- 09.09.11 23:49 Skrypëk
- 10.09.11 18:04 AL
- 10.09.11 21:42 Bart
- 10.09.11 23:27 Skrypëk
- 10.09.11 23:42 Skrypëk
- 11.09.11 12:28 Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
- 11.09.11 20:57 Skrypëk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=