  • Data: 2013-05-26 18:43:02
    Temat: Re: potrzebna opinia o trasie
    Od: "arek333" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiec ja pojechal bym tak
    -Mława skręt na Ciechanów (przez Stupsk)
    -w Ciechanowie kierowac się drogą nr 60 i nią wyjechac z Ciechanowa
    -na 60 w miejscowosci Gołymin zjezdzasz w prawo na Pułtusk. I ten odcinek do
    Pułtuska jest ciut kijowaty (przynajmniej w tamtym roku byl, trzeba bylo
    ciut uwazac na drogę)
    -dalej to wiadomo juz jesteś w Pułtusku potem na Wyszków i na Siedlce przez
    Łochów i Węgrów
    Cała trasa to cos kolo 200km, google maps pokazuje 185km. Ja to kapelusznik
    jestem i staram sie jechac zgodnie z przepisami a napewno zwalniam do 50 w
    terenie zabudowanym.Jadę to okolo 3 godzin.
    Jedna uwaga- możesz trafic na koreczek w Pułtusku i to niezaleznie jak
    bedziesz jechal.To samo w Wyszkowie . Ale teraz nie w sezonie to raczej
    spoko. Latem zdarzaja sie takie koreczki na 0,5 godzinki.