  • 1. Data: 2013-05-26 10:27:39
    Temat: potrzebna opinia o trasie
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam

    nigdy nie jechalem, wiec mam pytanie: jak jedzie sie droga mlawa, przasnysz,
    pultusk, wyszkow do siedlec? to jest ok 200 km, ile czasu trzeba liczyc na jej
    pokonanie osobowka?
    pozdro

  • 2. Data: 2013-05-26 13:48:31
    Temat: Re: potrzebna opinia o trasie
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    jestem z siedlec
    czesto jezdze do mlawy omijając wawke. I ja proponuje nie przez Przasnysz
    tylko przez Ciechanow. Czyli za Mlawą [po skrecie odbijasz w prawo zaraz.
    Droga duzo lepsza jakosciowo i chyba mniej zaladowana. Potem tak samo
    Pultusk Wyszkow. Miedzy tymi miejscowosciami uwazaj na reczne radary, ja tam
    zaplacilem, policjanci dosc skrupulatni.

  • 3. Data: 2013-05-26 13:58:31
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    "arek333" <a...@w...pl> wrote in

    > jestem z siedlec
    > czesto jezdze do mlawy omijając wawke. I ja proponuje nie przez
    > Przasnysz tylko przez Ciechanow,.....

    wielkie dzieki za informacje. Napisz, prosze jeszcze,ile sie mniej wiecej jedzie
    Mlawa > Siedlce?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-05-26 18:43:02
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    Wiec ja pojechal bym tak
    -Mława skręt na Ciechanów (przez Stupsk)
    -w Ciechanowie kierowac się drogą nr 60 i nią wyjechac z Ciechanowa
    -na 60 w miejscowosci Gołymin zjezdzasz w prawo na Pułtusk. I ten odcinek do
    Pułtuska jest ciut kijowaty (przynajmniej w tamtym roku byl, trzeba bylo
    ciut uwazac na drogę)
    -dalej to wiadomo juz jesteś w Pułtusku potem na Wyszków i na Siedlce przez
    Łochów i Węgrów
    Cała trasa to cos kolo 200km, google maps pokazuje 185km. Ja to kapelusznik
    jestem i staram sie jechac zgodnie z przepisami a napewno zwalniam do 50 w
    terenie zabudowanym.Jadę to okolo 3 godzin.
    Jedna uwaga- możesz trafic na koreczek w Pułtusku i to niezaleznie jak
    bedziesz jechal.To samo w Wyszkowie . Ale teraz nie w sezonie to raczej
    spoko. Latem zdarzaja sie takie koreczki na 0,5 godzinki.

  • 5. Data: 2013-05-26 19:29:30
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    "arek333" <a...@w...pl> wrote in

    > Wiec ja pojechal bym tak

    Dziekuje bardzo

  • 6. Data: 2013-05-27 13:31:21
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > "arek333" <a...@w...pl> wrote in

    > Dziekuje bardzo

    Nie skręcaj w Gołyminie na Pułtusk, tylko leć przez Karniewo (a potem na
    Czarnostów i dalej do Kleszewa). Nadłożysz 2 km, ale droga jest
    nieporównywalnie lepsza. Ten kawałek który Ci polecił poprzednik jest
    tragiczny - dziura na dziurze.

  • 7. Data: 2013-05-27 22:43:39
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    A wiesz co, dobrze ze o tym piszesz. Nigdy tamtędy nie jechałem ale skoro
    mowisz ze lepiej niz ten odcinek co polecilem to tez podziękuję za to. Ja
    jezdze tamtedy 3 do 4 razy w roku i sprawa dziur moze byc w tym roku rozna.
    Zreszta zaznaczylem ze ten odcinek jest gorszy . Sam tez skorzystam z Twojej
    podpowiedzi.